Hold da op det lyder til han har nogle anger issues. Blev han virkelig så sur over at skulle rydde dine ting op eller?
Normalt er jeg stor tilhænger af at man kæmper for forholdet når der er børn indblandet. Men bestemt ikke for enhver pris. Ud fra det du skriver ville jeg være smuttet på stedet. Ikke om jeg ville finde mig i at ham der skulle forestille at elske mig skulle snakke sådan til mig.
Tænk på at du måske ender med en søn der tror det er normalt - og som en dag vil opføre sig lige sådan overfor sin kæreste.
Jeg tror godt du selv kan se det ikke er holdbart. Det fungerer jo ikke at være i et forhold hvor du hverken har lyst til sex med ham eller bare til at putte med ham. Og det er da slet ikke holdbart at du er bange for ham. Det kan godt være at han ikke ville gøre det, men han skal da ikke engang true dig med at ville smadre dig... det er for langt ude.
Hvis du stadig har svært ved at se hvad du skal gøre. Så prøv at forestille dig en god veninde eller evt. din datter der kom med dette dilemma. Hvad ville du så råde til?
Jeg VED godt det er nemmere for os udefra at sige skrid fra ham. Men helt ærligt, du har fortjent så meget bedre end dette. Og de er derude.... du går bare glip af det så længe du hænger fast i sådan en røv.

Anmeld