Jeg er 23, har en kæreste på 25, vi har en søn på 2 år og har været sammen i 3 år.
Det går ikke godt med mig og min kæreste. Jeg gik fra ham for en uge siden, men er ikke flyttet og han vil kæmpe for forholdet.
Jeg synes ikke vi har noget sammen andet end barn og hus. Intet seksuelt, ingen gnist, eller glæde.
Jeg gik fra ham pga jeg er utilfreds i hans måde han er på. Han er led og virker lige glad med de ting jeg gør for ham. Han er blevet bedre til at være med til at tage del i vores søn og putter ham nu 1 gang om ugen.
Den dag jeg gik fra ham, kaldte han mig møg luder flere gange foran vores søn. Han ville rydde op i gangen og hæv mine sko og andre ting ud og sagde mine ting var "lort" fx "mors lorte ting" foran vores søn. Så vores søn kom ind til mig med tingene og sagde "mors lorte ting" og kæresten sagde jeg godt kunne gå/skride foran vores søn og min lille dreng kommer så ind og slår mig med puden og siger "mor gå" jeg blev så ked af det og ved godt min søn ik aner hvad han gør eller siger. Men det gjorde sku bare ondt.
jeg har 'tilgivet' og har nu sagt jeg giver det endnu en chance (har nok givet det 100, længere historie) men har ærlig talt ikkr lyst til ham, hverken sexuelt eller i det hele taget.
Hver gang vi køre bil og jeg skal køre (hvis han fx har drukket en øl for meget) bliver han gal over den måde jeg køre på.
Jeg er pisse træt af at få hjertebanken og ryste fordi jeg bliver nærværs pga ham. Jeg kan ikke lide ham når han bliver gal og jeg bliver faktisk lidt bange for ham..
vi har har haft sex 2-3 gange på 2 mdr eller aådan, jeg har virkelig ikke lyst.
For 15 minutter siden ca, plagede han om sex og blev nærmes irriteret/sur når jeg sagde at jeg Ikke havde lyst. Endte med at gi mug og så bare få det overstået. Har ikke lyst til at kysse ham.
han har aldig været til at tale med. Han snakker mig tit efter munden hvis jeg siger noget for at "komme videre"
Jeg føler kun jeg bliver pga vores søn og huset...
Tænker tit på mit eget hjem og liv.. Har ingen frihed.. Bliver ked af det ved tanken.
Hvad synes du?
Hvad ville du gøre?
Give det en seriøst chance og prøve at få gnisten?
Eller var du flyttet også selvom vi har hus?
Hilsen en trist pige næsten hver dag..