Anonym skriver:
Min mor har bare bedt mig om at lade hende sige det når vi har snakket om nummer 3.. Hun er også nervøs for hans reaktion ..
Er bare splittet
Du skal hverken lade dig blive kommanderet rundt med af din mor eller af din far! Færdig slut! Du er mor nu og har dannet din egen familie og sluppet dine forældres myndighed over dig rent fysisk og lovmæssigt...det burde du også være moden til nok du at gøre rent følelsesmæssigt og sjæleligt! Du kan ALDRIG behage alle og det er heller ikke DIN opgave!!!! Din opgave består I at tage dig af dit ufødte barn, dine andre børn og din mand!
Altså hvem pokker behandler en gravid datter på den måde???!?!!!?!!! Det er da ikke normalt mand!
Jeg ser dét at du har skrevet herinde som et nødråb om hjælp fordi du egentlig gerne vil ud!!!! jeg tror på at inderst inde ønsker du at være uafhængig og ligeglad med hvad din far og/eller mor synes og mener hvordan du bør leve dit liv. Det er DIT liv og IKKE deres!!!!!!
Tænk og reflekter over fra nu af hvad du vil fortryde IKKE at have gjort!!!!!! og hvad betydning har det, hvis du STADIGVÆK lader dig pisse på af hvem det så end er, for din egen samt dine børns modenhed og udvikling og selvrespekt og selvtillid?????!!!!
At du har skrevet herinde kræver et ordentligt svar og jeg tænker det er i bund og grund at du tager din EGNE sko af EGET valg på og går den vej du vil og hverken kigger til højre eller venstre eller lader dig forstyrre af hystader og deres egocentriske usympatiske tyranniske kommentarer uanset om det er blodrelation eller ej......INGEN skal lade sig underkue noget andet menneske! Husk at børn hører ikke efter hvad forældrene siger men KIGGER og OBSERVERER HVAD DE VOKSNE GØR OG GØR LIGESÅ!! Vær et forbillede for dine børn ved at skabe retfærdighed! Stå for frihed og retfærdiggørelse!!! 
Anmeld