hvor meget leger i med jeres børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2014

LouiseEm

Min på 3,5 leger jeg ikke særlig meget med.. Han fordyber sig tit i sin egen leg og spørger ikke særlig tit om jeg vil være med til at lege. Men når han så gør, så plejer jeg også at sige "selvfølgelig" og gå med ham på værelset, med mindre jeg står i noget jeg ikke lige kan gå fra  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

EnGodMor

2721 skriver:

Det meste af tiden.

Han er 4 år og hjemmepasset, så det meste af dagen går med at vi leger sammen, er ude at lave noget sammen eller opleve noget sammen. 

Men det betyder så også at han er med til at handle og alle mulige andre praktiske gøremål

og er der praktiske ting der skal ordnes må han enten deltage eller aktiver sig selv, sidst nævnte er ikke specielt populært, men sådan er det nødt til at være 

Heldigvis er jeg på mange måder et stort legebarn, så jeg hygger mig med det

FANTASTISK

Lige sådan det skal være

Anmeld

28. september 2014

2721

EnGodMor skriver:

FANTASTISK

Lige sådan det skal være

Tak❤️

det syntes jeg også og så har man også en god undskyldning for at bruge timer på at lave sjove ring i modellervoks, bygge sandslotte eller på andenvis undfolde sin kreative og barnlige sidder ��

Anmeld

28. september 2014

EnGodMor

2721 skriver:

Tak❤️

det syntes jeg også og så har man også en god undskyldning for at bruge timer på at lave sjove ring i modellervoks, bygge sandslotte eller på andenvis undfolde sin kreative og barnlige sidder ��

Kan ikke Være mere enige

Anmeld

28. september 2014

2721

EnGodMor skriver:

Kan ikke Være mere enige

Dejligt

Anmeld

28. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

har i dag tænkt meget over hvor meget jeg leger med dem. Det er faktisk mere end jeg troede. Vi har gjort rent sammen, værelset med flexi bane. Hvor efter den var samlet fik jeg besked på at gå og drengene legede selv.

så selvom jeg får dårlig samvittighed over ikke at lege nok med dem. Så gør jeg det jo når man tænker over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.