Ved faktisk ikke lige hvor lang tid jeg bruger på leg, dog syntes jeg at der altid følger en lidt dårlig samvittighed med i barselsgave
om man gør nok af et ene eller andet.
Jeg har en pige på 3 og en dreng på 14, her prøver jeg ved køb af legetøj at gå efter noget alle syntes er hyggeligt, hvilket giver lidt mere naturlig lyst til at lege med, syntes børn ofte kan mærke om man endeligt gider legen, og så har jeg forklaret den store at han kan påvirke den lille med hans interesser, hvilket han i høj grad allerede har gjort, så føler mig privilegeret at den store tit snupper den lille for at hygge tegne og plante. men alligevel kan jeg få dårlig samvittighed når de hygger et par timer, mens jeg ordner huset ( for burde jo gøre mere være mere osv. )
Tror ikke man kan slippe uden om den følelse af dårlig samvittighed selvom jeg kan se og hører de har det super hyggeligt, og jeg også kommer med og deltager når der er syr på alt det praktiske. far arbejder sent hver dag
men kan som regel lege en halv time inden putning, hvilket han også gør, da han jo har savnet hele dagen.
Anmeld