modesty skriver:
Der er ingen grund til at skamme sig. Det er helt normalt, dét du oplever.
Ingen anden end dig selv kan svare på om du virkelig er forelsket, eller om der er tale om en fascination.
Hvordan er sexlivet derhjemme? Kan det være mest af alt en fysisk tiltrækning du har, til den nye mand?
Tak fordi du skriver det er normalt...
Nej, og det ved jeg godt... Synes bare det er svært at føle hvornår der er tale om det ene eller det andet.
Af en eller anden årsag, så bliver jeg "ked" af, at jeg tror, han er lidt lun på en anden kollega der er også er ansat tidsbegrænset. Hvorfor bliver jeg jaloux/ked af det?
Jeg er næsten sikker på, at jeg det som jeg egentlig er forelsket i, er den bekræftelse han giver mig, den spænding der er i vores flirt. (Min kæreste er ikk typen der flirter). For selvom han måske er vild med en anden en, så flirter han stadig med mig... Hvorfor han præcis gør det, hvis han er vild med en anden, det ved jeg så ikk... Og jeg kan faktisk mærke det gør ondt på mig 
Mit sexliv sammen med min kæreste har på et tidspunkt været skidt, da jeg har haft mistet min sexlyst pga. stress. Men den er ved at komme stille og roligt tilbage...
Måske stikker min forvirring også ned i, at jeg er ked af, at jeg ikk er blevet gravid endnu? Vi har prøvet i 19mdr (med en spontan abort) og det tager da lidt på vores forhold. Dog er vi gode til at snakke sammen og jeg elsker min kæreste højt. Men måske glemmer jeg ind imellem det gode vi har sammen? Måske savner jeg at min kæreste er typen der flirter, der giver mere bekræftelse end hvad han gør?
Anmeld