Først en stor krammer herfra! 
Jeg vil ikke råde dig til hvad du skal, eller ikke skal gøre... For det ved du i sidste ende selv... Du er i hvertfald nødt til at mærke efter... Helt ind, der hvor det gør allermest ondt og føles aller bedst....
jeg kender selv følelsen og sad i præcis det samme for præcis halvandet år siden!
Jeg boede sammen med min søde kæreste igennem 3,5 år... Vi havde en ejerlejlighed sammen, to biler osv osv... Jeg var HELT sikker på det var ham jeg skulle giftes med og ham der skulle være far til mine børn....
MEN! Jeg startede ny uddannelse og skulle et par måneder flytte væk.. Jeg boede på et skolehjem... 4 uger inden jeg skulle hjem igen, møder jeg HAM! Ham der fuldstændig og med ét blik, slog benene væk under mig... Jeg blev forelsket! Helt aldeles forelsket... Jeg var så forvirret og spiste ikke i en uge.. Det gjorde så ondt i min mave, at jeg befandt mig i noget, jeg ikke havde set komme... Men jeg vidste at jeg måtte tage chancen med den "nye" kærlighed!
Det var den sværeste beslutning til dato! Men ikke desto mindre den rigtige... Jeg har fundet mit livs kærlighed og vi venter nu vores første barn... 
Der lå meget andet bag min beslutning for at forlade min daværende kæreste... Han er et af de bedste mennesker jeg har mødt og har været ved min side gennem mange svære år... Men jeg måtte erkende at jeg havde tabt mig selv, min frihed og mine værdier i forholdet... Jeg hvilede ikke i mig selv og havde ingen indre ro... (Vi levede et meget voksent liv, i en omgangskreds med meget velhavende mennesker inkl min kæreste) det var ikke en verden jeg følte mig tilpas i, til trods for min passion for design og dyre mærkevare... Men man (jeg) bliver ikke lykkelig af penge... I dag har jeg det bedre end nogensinde, med Mikael ved min side... Jeg har fundet mig selv igen (jeg kan lide mig selv igen og nyder at være mig)... Har sågar fået afslag på et job, da de mente jeg var for rolig og hvilede for meget i mig selv! (De havde brug for nogen de kunne 'forme' og 'påvirke')
Dengang for halvandet år siden prøvede jeg samtidig at mærke efter hvordan jeg ville have det med at sende" min daværende kæreste i armene på en ny kvinde, der ville elske ham og kunne leve livet med ham... Mærkeligt nok, føltes det som det mest rigtige at gøre... Desuden måtte JEG bare have HAM den nye.. Han skulle være MIN!
Måske det kunne hjælpe dig, ligesom det gjorde for mig, at bruge mine tætte veninder og mor i hele processen... OGSÅ selvom du vælger din kæreste! Men du skal finde ud af med dig selv og evt med hjælp fra dem der kender dig bedst, om hvad/hvordan og hvorfor du har forelsket dig i din kollega ... Hvad gør han ved dig? Hvad føler du?
De bedste tanker herfra... 
P.s undskyld for mit ekstremt rodede og lange indlæg... Håber det giver bare lidt mening...