Er jeg ikk gravid alligevel?? (Billed) HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

en test kan ikke være falsk positiv... kun falsk negativ  

tillyke 

Tror du også jeg er gravid? Trods den digitale?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Kay

Anonym skriver:

Tror du også jeg er gravid? Trods den digitale?  

jeps... alle de andre er jo posetive 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeps... alle de andre er jo posetive 

Ja du har ret! Mange tak

Anmeld

26. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej  Jeg har taget disse g-teste igennem 3-4 dage (alle er blevet positive på under 2 min også den fra i dag) jeg tog en alm clearblue som viser positiv, men digital "ikke gravid" ?? Alle de teste på billederne måler 25ml inkl digital ... Hjælp mig, har brug for at høre jeres mening på det hele 

Du ER helt sikkert gravid! Dine teste er flot positive, så er sikker på CB er falsk negativ, og at den bliver positiv om nogle dage.

tillykke ! 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Du ER helt sikkert gravid! Dine teste er flot positive, så er sikker på CB er falsk negativ, og at den bliver positiv om nogle dage.

tillykke ! 

Årh tusind tak for din besked! Bliver helt glad for at læse den  

Anmeld

26. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Årh tusind tak for din besked! Bliver helt glad for at læse den  

Anmeld

26. september 2014

May86

Blodprøve er nok den sikreste metode. Om ikke andet, skal de jo sikre sig, at det går i sig selv på egen hånd hvis det endelig er.

ved den første havde jeg en bio, hvor jeg blev målt til 300 og noget første gang og så var den faldet 3 dage senere. Denne gang blev jeg målt til 420 og 6 dage efter var det steget til 5300 

Så tag en snak med lægen, men som de andre siger kan en test kun være falsk negativ Ikke det modsatte.

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

Har lige taget denne (inden for tiden) hvad skal jeg dog tro? Jeg har testet i 4 dage nu, og de er ikke blevet tydligere men de er heller ikke blevet svagere.. Årh ha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Har lige taget denne (inden for tiden) hvad skal jeg dog tro? Jeg har testet i 4 dage nu, og de er ikke blevet tydligere men de er heller ikke blevet svagere.. Årh ha

Søde ven. Dine teste er FLOT positive og kan se at testen bestemt ikke er blevet svagere. Det er nogenlunde det samme, måske er den der lidt mere tydeligere end de andre synes jeg. Du er gravid! Mine teste blev aldrig mere positive end dine. I uge 5+ var min test ligesom din seneste test, og lægens test var meget svagere, og der var ingen tvivl sagde lægen. Jeg har i dag en lille pige som resultat af mine "svage" streger  Det er ikkea lle som får de der knald røde fede streger. Det er min erfaring. Og der er jo ingen tvivl om dine streger! De er med massere farve og kan jo tydeligt ses. 

Anmeld

27. september 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Søde ven. Dine teste er FLOT positive og kan se at testen bestemt ikke er blevet svagere. Det er nogenlunde det samme, måske er den der lidt mere tydeligere end de andre synes jeg. Du er gravid! Mine teste blev aldrig mere positive end dine. I uge 5+ var min test ligesom din seneste test, og lægens test var meget svagere, og der var ingen tvivl sagde lægen. Jeg har i dag en lille pige som resultat af mine "svage" streger  Det er ikkea lle som får de der knald røde fede streger. Det er min erfaring. Og der er jo ingen tvivl om dine streger! De er med massere farve og kan jo tydeligt ses. 

Tak du har ret har lige kigget på min test fra i går! Den øverste er fra igår og den nedenunder er fra i dag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.