Er jeg ikk gravid alligevel?? (Billed) HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
21 svar
2 synes godt om
26. september 2014

Anonym trådstarter

Hej  Jeg har taget disse g-teste igennem 3-4 dage (alle er blevet positive på under 2 min også den fra i dag) jeg tog en alm clearblue som viser positiv, men digital "ikke gravid" ?? Alle de teste på billederne måler 25ml inkl digital ... Hjælp mig, har brug for at høre jeres mening på det hele 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Pinkypie

Nevermind

Anmeld

26. september 2014

Mother-love

Jeg har hørt at de digitale ikke er nær så følsomme. Og jeg synes du har lavet nogle fine tests så jeg vil sige jo du er gravid

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Jeg testede positiv med cb og negativ med andre, så var sikker på graviditeten var gået til, men cb sagde gravid. 

Clear blue er mere sensitiv, så lægen sagde at nok kunne måle noget rest hcg i kroppen efter blødningen. Men for en sikkerheds skyld tog vi blodprøve, og den viste jeg stadig var gravid. 

Så vil anbefale dig st få taget en bp hos lægen  

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar..i er nogle dejlige mennesker! Jeg er total rundt på gulvet  Vil lægen overhovedet tage en blodprøve hvis hendes test er negativ? 

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar..i er nogle dejlige mennesker! Jeg er total rundt på gulvet  Vil lægen overhovedet tage en blodprøve hvis hendes test er negativ? 

Ja, tag de test med du har, så tager hun en blodprøve (gør dig selv en tjeneste og vent på svar fra den sidste blodprøve så du kan se om det er stigende)

så får du endnu en test nogen dage efter, og så får du endeligt svar  

mit steg fra 409 - 2000 på 4 dage

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Ja, tag de test med du har, så tager hun en blodprøve (gør dig selv en tjeneste og vent på svar fra den sidste blodprøve så du kan se om det er stigende)

så får du endnu en test nogen dage efter, og så får du endeligt svar  

mit steg fra 409 - 2000 på 4 dage

Okay, hvor mange svar får man på en blodprøve ? (Har ikke prøvet det før med graviditet ) du er en stor hjælp

Anmeld

26. september 2014

Baby15

Anonym skriver:

Okay, hvor mange svar får man på en blodprøve ? (Har ikke prøvet det før med graviditet ) du er en stor hjælp

Man kan sagtens få svar fra den første blodprøve, men den er meget misvisende, der er jo intet at sammenligne med, og de kan jo være fine tal til et foster på 3-4 uger, men hvis man i virkeligheden et 6 uger henne og ikke ved det, så er tallene faldende når der kommer svar på sidste blodprøve som de tager 4-7 dage senere. Og først der er man sikker på om tallene er faldende eller stigende  

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

Baby15 skriver:

Man kan sagtens få svar fra den første blodprøve, men den er meget misvisende, der er jo intet at sammenligne med, og de kan jo være fine tal til et foster på 3-4 uger, men hvis man i virkeligheden et 6 uger henne og ikke ved det, så er tallene faldende når der kommer svar på sidste blodprøve som de tager 4-7 dage senere. Og først der er man sikker på om tallene er faldende eller stigende  

Mange tak for hjælpen, jeg tager til læge på mandag  Jeg tester igen her i weekenden

Anmeld

26. september 2014

Kay

en test kan ikke være falsk positiv... kun falsk negativ  

tillyke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.