Flyverdragt Jungle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Morgensol

98.. Jeg har altid fået afvide at man skulle tage dem en størrelse større for at de kan vokse i den og der er plads nok til at lege i den.. Bella bruger 110 i tøj og jeg har købt 116 i flyverdragt fra Hummel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Happiness

Det er individuelt. Hvis den bliver for stor, kan den ende med ikke at beskytte nok mod kulden (Og prøv lige selv at lege i noget tøj der er for stort ) Men for småt kan den jo stumpe, og igen hverken sjov at lege i eller holder på kulden.

Vi har i år købt en didrikson, men blev i tvivl o,m str, da de hedder 100 og så 110. Og vi mente at en 100 ville blive for lille, da han er i 104 i tøj. Så vi købte 110, men den er liige stor nok, og købt i Sverige, så ikke lige en bytter Så ender nok med at finde en brugt i 104, og så bruge den til den anden går an.

Men det kommer jo både an på barnets form (lang overkrop eller ben) og så mærket. Det er virkelig en jungle!

Men jeg vil ihvertfald anbefale at tage dit barn med, og så prøve. Som en anden siger, skal man kunne have en knytnæve mellem barnets og flyverdragtens skridt

Anmeld

26. september 2014

LinLin

Bshizzle skriver:

Dette mærke kender jeg ikke..? 

Men det vil jeg helt sikkert lige Google 

Jamen han blir 3 år her om 9 dage .. Og han er ret spinkel af bygning og lav 

Men som du selv skriver, så skulle Didriksons flyverdragter være lidt store... Dvs du tænker en str 92? 

Didriksons størrelser hedder 90-100-110 osv - det gør de i hvert fald i jakkerne

Str er lige så forskellige i flyverdragten som almindeligt tøj - alt efter mærke... Fx brugte Adam str 80 i Reima flyverdragt da han brugte 86/92 i tøj og 104 i Hummel sidste år da han var str 98

Anmeld

26. september 2014

Skouboe

Bshizzle skriver:

Men som du selv skriver, så skulle Didriksons flyverdragter være lidt store... Dvs du tænker en str 92? 

Didriksons er lige størelser, så en 90 er nok vejen frem. Brug evt. deres måleskema. Jeg tror de har dem i ønskebørn, hvis du gerne vil have en i hænderne.

Anmeld

26. september 2014

EnGodMor

Min den store på fire bruger 104 i tøj, lidt i 110, der skulle flyverdragten være størrelse 116 så min erfaring er at man simpelthen er nød til at have børnene med ud at prøve deres tøj/overtøj

Da det svinger ekstremt meget alvorligt efter hvor mange køber den og mærke osv

Anmeld

26. september 2014

IT-nørd

Freya bruger str 98 nu og flyverdragten er i 98, selvom Ver de Terre dragter har rygter om at være lidt små. Hun druknede bogstaveligt talt i str 104 og i den 98 vi købte er der plads svarende til en knytnæve fra skridtet til flyverdragten

Sidste år havde hun også en Ver de Terre, men i str 92

Anmeld

26. september 2014

Kvist

Albert bruger 98/104 i tøj..

Vi købte Didriksons første gang, sidste vinter, i str. 90, dem passer han snildt i år også..

En fantastisk lækker flyverdragt, som jeg helt sikkert også kommer til og sværge til..

Anmeld

26. september 2014

majba

Bshizzle skriver:

Og Didriksons flyverdragter er smalle i det. Så de passer super godt på snakke børn :-D

De D dragter jeg har det har også elastik i maven, så hvis den er lidt for lang i overkroppen så poser den isted for at hænge længere lede på bagdelen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.