Flyverdragt Jungle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
17 svar
11 synes godt om
26. september 2014

Bshizzle

Hej Tøser.. 

Jeg har SÅ meget brug for hjælp! 

Flyverdragt junglen!!! 

Min mindste er lige gået til str 92 i tøj, og mit spørgsmål er.. 

Skal jeg købe en str 92 eller str 98 flyverdragt til ham?? 

Altså... Tøj i str 98 er jo for stort til ham...? 

Jeg vil nemlig gerne ud og købe den idag inden vi skal på weekend ferie. - men han kan ik nå at være med. 

Help 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2014

Alexander&Lærke

Hvis han bruger 92 i tøj ville jeg købe en i 92 også. Min erfaring er at flyverdragterne følgerne den str tøj de er i også. Min oplevelse af flyverdragterne er at det ofte er rummelige og nogle enda ret store. 

Sidste og forrige år havde min datter en LEGO dragt i str 86. Den var meget rummelig så den kunne gå i 2 sæsoner. Da hun var i str 86 og 92. 

I år har vi købt en ny i 98 som hun også bruger i tøj. 

Anmeld

26. september 2014

LouiseEm

98! Det er så dejligt for dem at kunne bevæge sig frit i flyverdragten Min søn er vokset ud af hans 92, og køber 104 til ham i år, selvom den er lidt for stor. Men så kan han også bruge den hele foråret, og måske endda lidt af næste vinter hvis vi er heldige

Anmeld

26. september 2014

LouiseEm

Bshizzle skriver:

Hej Tøser.. 

Flyverdragt junglen!!! 

Jeg vil nemlig gerne ud og købe den idag inden vi skal på weekend ferie. - men han kan ik nå at være med. 

Help 

Der går ikke længe før elastikken ikke længere kan nå ned under støvlerne, uden at flyverdragten føles for kort for deres ben. Min søn havde haft sin i under 3 måneder da det skete, og han kunne ikke cykle på legepladsen fordi dragten blev for stram. Så derfor synes jeg du skal købe i 98!

Anmeld

26. september 2014

Skouboe

Hvor hurtigt vokser han? Mine piger vokser som ukrudt og skifter størrelse ca. hvert halve år, så havde det været til en af dem havde jeg købt 98.

Ellers kan du overveje Didriksons flyverdragter (som i øvrigt er helt fantastiske og jeg kommer aldrig til at bruge andet til mine unger nogensinde igen), de har noget de kalder "Extend System", hvor arme og ben kan forlænges  en størrelse ved at pille en syning op indvendigt. Kigger du efter dem, så vær opmærksom på at de er store i størrelserne. 

Anmeld

26. september 2014

Baby15

92  

Anmeld

26. september 2014

Kay

kommer an på mærket... 

vi har 2 flyverdragter i 92... og selvom elna bruger 92/98 kan hun slet ikke passe den ene... men sagtens den anden 

det vigtigeste er at der er plads til en knyttet voksen hånd indvendigt fra hans skridt til dragtens skridt så er den en passende str. til at lege i  

Anmeld

26. september 2014

Isabella_mor

Bshizzle skriver:

Hej Tøser.. 

Flyverdragt junglen!!! 

Help 

jeg ville købe en 98 så, fordi at der skal være plads til tøj indenunder, og han vokser jo nok også hen over vinterhalvåret.. 

vi begik den fejl at købe en flyverdragt i samme tøjstrørrelse og det resulterede i at han ikke kunne passe flyverdragten efter en måned... 

det var lidt surt.. 

men nu satser vi selvfølgelig på at lillebror kan bruge den når han engang bliver så stor.. vi har flyverdragter i alle størrelser efterhånden  

Anmeld

26. september 2014

modesty

Hej Tøser.. 

Flyverdragt junglen!!! 

Help 

Flyverdragter er generelt lidt større i størrelsen end almindeligt tøj. Men det kommer også meget an på hvilket mærke du køber.

Anmeld

26. september 2014

Bshizzle

Skouboe skriver:

Hvor hurtigt vokser han? Mine piger vokser som ukrudt og skifter størrelse ca. hvert halve år, så havde det været til en af dem havde jeg købt 98.

Ellers kan du overveje Didriksons flyverdragter (som i øvrigt er helt fantastiske og jeg kommer aldrig til at bruge andet til mine unger nogensinde igen), de har noget de kalder "Extend System", hvor arme og ben kan forlænges  en størrelse ved at pille en syning op indvendigt. Kigger du efter dem, så vær opmærksom på at de er store i størrelserne. 

Dette mærke kender jeg ikke..? 

Men det vil jeg helt sikkert lige Google 

Jamen han blir 3 år her om 9 dage .. Og han er ret spinkel af bygning og lav 

Men som du selv skriver, så skulle Didriksons flyverdragter være lidt store... Dvs du tænker en str 92? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.