Hvad har man på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Tynen

Tak for alle jeres svar! 

Tror jeg tager kjolen på og så finder noget fancy tørklæde og nogle farverige sko

Og så må jeg vist ud og investere i et par bukser til manden - Vi er liiiidt i tidsnød som I nok kan regne ud, men sådan går det jo når man allerede har ammehjerne og tiden altid formår at flyve fra en.

TARK! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Skal manden have habit på eller kan man godt ankomme i nogle mørke jeans, en skjorte og et slips eller noget i den dur?

Og må man ankomme i sort kjole eller er det en gammel regel man ikke behøver følge mere?

Har seriøst ingen tøj og "gider" altså ikke investere i det helt vilde når jeg kan føde anytime.
Har en kjole fra min sidste graviditet, men den er selvfølgelig sort
Smider lige et billede af den fra sidste graviditet..

Hvad siger I?
Brylluppet er lørdag så jeg er ret på nummeren

Du skal da selvfølgelig ikke ud og invisterer helt vildt, når du er så rund nu

Jeg syntes godt du  kan have den sorte kjole på, men jeg syntes også godt du kan 'spice' den lidt op med lidt farve, når det nu er til et bryllup...

Har du ikke en ræv eller et tørklæde med lidt farve på, du kan svinge over dig?... eller noget...

Også noget spændende i håret

Anmeld

21. august 2009

Muffinmus

Ja, du ved jo jeg havde købt en sort ventekjole fåd age før...som jeg aldrig fik på da jeg jo fik Tor..så køb ikke noget men smid dig i den sorte sag og så er det det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.