Hvad har man på til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.115 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Tynen

Skal manden have habit på eller kan man godt ankomme i nogle mørke jeans, en skjorte og et slips eller noget i den dur?

Og må man ankomme i sort kjole eller er det en gammel regel man ikke behøver følge mere?

Har seriøst ingen tøj og "gider" altså ikke investere i det helt vilde når jeg kan føde anytime.
Har en kjole fra min sidste graviditet, men den er selvfølgelig sort
Smider lige et billede af den fra sidste graviditet..

Hvad siger I?
Brylluppet er lørdag så jeg er ret på nummeren
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

LineD

Til de bryllupper jeg har været til har folk kommet i hvad de har synes, stort set alle mænd fulgte moden og havde jeans og skjorte på, og os koner (hehe) havde kjoler på... jeg har selv haft sort på til bryllup og set flere vise samme eksempel, så jeg synes da bestemt du skal glide i den sorte du har Så kan du jo altid tage en smart taske eller sko i en anden farve på

Anmeld

20. august 2009

Stumpen

Tag da det på som i lyster...   Jeg var til bryllup i lørdags og der var en som havde stropbluse og shorta på!! Synes måske ikke liiiige..... Ved så ikke om hun havde en jakke over tidligere på dagen, så hende først til dansen hvor hun var pænt bedukket...

Jeg ville i øvrigt have haft canvas-sko på, men Karsten forlangte at jeg kørte ned og købte et par pæne sko....

Anmeld

20. august 2009

oo

den ser da hammergodt ud med maven og alting!
 jeg havde en sort kjole med sådan nogle planter i bunden på til min mors bryllup sidste sommer, såe altså...med mindre de der skal giftes er spækfyldt med traditioner, så kan du sagtens komme i sort. du kan evt sætte et farvet sjal til eller en blomst i håret. desuden tror jeg også de fleste har forståelse for, at en højgravid måske helst bare vil have noget behageligt på, på sådan en lang dag og den kjole du har på, ser rigtig rar og let ud, så herfra får den et :

min mand havde forresten en pæn t-shirt, et par jeans og en lyseblå hørskjorte på til det samme bryllup. det er jo sommer og varmt

Anmeld

20. august 2009

LauraLW

Med mindre der er en decideret dresscode, så tror jeg godt manden kan have jeans + skjorte på (eller måske et par habit bukser til skjorten i stedet? det ville jeg nok mene min kæreste skulle have på - men det kommer meget an på hvilket slags bryllup vi taler om)
Ang kjolen så tror jeg den er helt fin :-) Måske som Line skriver med noget tilbehør der ikke er sort. - Så længe du ikke tager en lang hvid kjole på, så tror jeg det er fint.

God fest.

Anmeld

20. august 2009

tascia

spørg brudeparret!

min erfaring siger mig det er meget forskelligt hvad folk forventer... personligt er jeg selv ret ligeglad, så længe det ikke er waaders og træsko Ü

mener en gammel regl siger, at man ikke må være flottere end brudeparret.

ps. sort kjole med noget farvet tilbehør kan sagtens bruges til et bryllup

//Natascia

Anmeld

20. august 2009

DK

Jeg arbejder i en brudebutik, og sælger mange mange festkjoler. Og altså det er helt okay med sort!!! Det var kun i gamle dage det var fy. Bare ikke en hvid kjole

Ang. din mand, så må min mand "ikke få lov" til at tage til Bryllup i Jeans. Budeparret har brugt mange penge på at holde en  bryllupsfest, så jeg synes man skal tage det pæneste på man har. Som en anden har skrevet, så måske habit/pæne bukser, skjorte og jakke. Man kan jo altid undlade slips, hvis det ikke er så formelt!

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Tynen skriver:

Skal manden have habit på eller kan man godt ankomme i nogle mørke jeans, en skjorte og et slips eller noget i den dur?

Og må man ankomme i sort kjole eller er det en gammel regel man ikke behøver følge mere?

Har seriøst ingen tøj og "gider" altså ikke investere i det helt vilde når jeg kan føde anytime.

Hvad siger I?

Den synes jeg godt du kan have på og hold da op hvor er du bare SMUK gravid og den kjole fremhæver det bare så smukt. 

Knus Diana

Anmeld

20. august 2009

Rasmine

Arj, ingen jeans da!

Du er smuk i den kjole, på med et lækkert tørklæde, eller smykker/taske med farve.
Måske lidt kulør på øjnern?

Anmeld

20. august 2009

Brumbassen

Tynen skriver:

Hvad siger I?

Syntes kjolen er helt fin, især fordi du vælger guld sko og ikke sorte sko.. Var du i sorte sko, ville det værefor sort/begravlse agtig efter min smag. Og forøvrigt klær den dig super godt...

Angående din mand, så syntes jeg ikke at et par jeans er ok til en bryllup.. Skal der være fest så lad der være fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.