Her er hvad jeg har fået fortalt 
min søn på 4 ½ leger i børnehaven sammen med nogle andre drenge, de beslutter så som drenge nu gør suk
at lege med sten!
selvom min søn ikke kun en gang har fået at vide at det må man IKKE! men ja, hvis de andre drenge syntes det er sjovt går de jo alle med på det. .
nå, der er så sket det, at naboen til børnehaven, der istedet for at holde sin egen bil i sin egen indkørsel, har valgt at holde på børnehavens parkeringsplads, LIGE om på den anden side af hegnet hvor drengene leger med sten.
der sker så det, efter hvad naboen har sagt, at der bliver kastet sten over hegnet, og den rammer hans forrude, som får en lille , jeg vil ikke engang kalde det en revne, men nærmere et slid ligner det . (men ingen har set det) kun naboen mener at det må være det. .
da jeg så kommer i børnehaven for at hente min dreng, fortæller de jo historien, og spørger om hvad jeg mener?
og jeg vil faktisk mene i min egen mening at naboen er selvforskyldt, han har intet at bruge børnehavens parkering til, andet end at være i vejen, så vi andre ikke kan holde der, og ja så tænker jeg lidt at man burde kunne tænke så langt når der er børn kun LIGE på den anden side af hegnet, det skal siges at børnene IKKE kan se bilen da det er træhegn der er totalt lukket, så det er 100 % ikke været til hensigt fra drengene at ramme bilen ..
men argg jeg står, hvad nu?
jeg måtte glo lidt på ruden for at finde noget, og min mand sagde det ikke engang lignede et stenslag.
(bilen er heller ej af nyere dato)
hvad havde i gjort?