Gårsdagens afsnit af D.U.M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

MetteT

Rosa skriver:

er gået glip af begge de nye afsnit 

NOOOOOOOOOO!!!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Mira0911

ØV gik glip af afsnittet igår... Hmm ville gerne have set det...

Anmeld

20. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
MetteT skriver:

NOOOOOOOOOO!!!!!  

Bliver det ikke genudsendt søndag aften?Det plejer det i hvert fald

Anmeld

20. august 2009

lonemus

MetteT skriver:

Ja... Jeg ved ikke om det bare er mig...
Men jeg syns måske Katarina sku ha ordnet Mikkels "ræserrøv" Inden hun begyndte at åbne post og fortælle til kameraet hva der sku smides ud og sorteres i inde på værelset...

Knus Mette

Ja og INDEN han satte sig sin cykel inden i lejligheden......DET tænkte jeg nemlig osse ..syntes osse det var synd for ham, at hun sagde AD hele tiden - drengene kan jo ikke gøre for det!

Anmeld

20. august 2009

MetteT

Pernilleh skriver:

Bliver det ikke genudsendt søndag aften?Det plejer det i hvert fald

Uhh... Det kan jeg ikke lige huske.. Men mon ikke, når det nu plejer..

Knus

Anmeld

20. august 2009

Stumpen

Er hende den unge (det er da utroligt så dårlig jeg er til de navne!!!  ) fra sidste sæson ikke med denne gang?? Hun fik en dreng og lå nogle uger på sygehuset for at de skulle følge hendes egenthed som mor..

Anmeld

20. august 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Er hende den unge (det er da utroligt så dårlig jeg er til de navne!!!  ) fra sidste sæson ikke med denne gang?? Hun fik en dreng og lå nogle uger på sygehuset for at de skulle følge hendes egenthed som mor..

Sabrina??

Hun har ikke været med endnu!

Anmeld

20. august 2009

Stumpen

lonemus skriver:

Sabrina??

Hun har ikke været med endnu!

Ja hende.... Kan man slet ikke se nogen steder hvem der er med i de forskellige sæsoner for melissa og christina har vi jo heler ikke set endnu og sikkert flere... Men er jo nybegynder -og du lukker bare tynen!!

Anmeld

20. august 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Ja hende.... Kan man slet ikke se nogen steder hvem der er med i de forskellige sæsoner for melissa og christina har vi jo heler ikke set endnu og sikkert flere... Men er jo nybegynder -og du lukker bare tynen!!

Melissa er med i de nye - jeg har set de første 4 afsnit på nutv.

Men jeg ved faktisk ikke, om man kan se det nogen steder...der må jeg være dig et svar skyldig!

Anmeld

20. august 2009

Zelania

Stumpen skriver:

Synes den anden tråd var hyggelig at læse, så prøver lige igen med gårsdagens afsnit... Det behøver jo ikke være noget man blev stødt over eller lignende., men bare en sludder for en sladder..

Men altså (er lige begyndt at se det, så er ikke god til de der navne) hende der skal flytte til odense vil ikke tage imod noget midlertidig til de finder noget bedre pga at mikkel ikke skal flyttes rundt (siger hun til veninden) men i klippene for næste gang ser vi at de flytter ind hos andre....hmmmm, det stemmer da ikke helt overens med hendes udtalelser og at hun smider alle hendes møbler ud er lidt vildt, hun må få en høj dagpengesats

Tænkte også på at hende den nye der sådan glædede sig til sin brors konfirmation -endda så meget at hun ikke har købt en gave til ham

Andre der har noget eller en kommentar.....

Det er det gode ved D.u.m.

De fleste (ikke alle) laver/siger gør så dumme ting at man ikke kan lade være med at grine af dem.

Der var f.eks Katehrina (mørkhåret med drengen Mikkel) Han havde skidt hele sine bukser til og i stedet for at skynde sig at vaske tøjet/ give ham bad osv lavede hun blot andre ting, mens ungen cyklede rundt mens han var møg beskidt.

Ja de er ikke alle sammen de skarpeste knive i skuffen (undskyld ved godt det er stødende sagt, men dert er altså min mening)

Den eneste jeg syntes er virkelig fornuftig er Nadja Kragh ( hende der har leukemi)
Tilgengæld når jeg ser det stiger min selvtillig helt i toppen og vi ELSKER at grine af dem herhjemme, man kan da for dælen da ikke lade være. Sådan har det jo været hele vejen igennem

Knus til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.