Gårsdagens afsnit af D.U.M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Stumpen

Synes den anden tråd var hyggelig at læse, så prøver lige igen med gårsdagens afsnit... Det behøver jo ikke være noget man blev stødt over eller lignende., men bare en sludder for en sladder..

Men altså (er lige begyndt at se det, så er ikke god til de der navne) hende der skal flytte til odense vil ikke tage imod noget midlertidig til de finder noget bedre pga at mikkel ikke skal flyttes rundt (siger hun til veninden) men i klippene for næste gang ser vi at de flytter ind hos andre....hmmmm, det stemmer da ikke helt overens med hendes udtalelser og at hun smider alle hendes møbler ud er lidt vildt, hun må få en høj dagpengesats

Tænkte også på at hende den nye der sådan glædede sig til sin brors konfirmation -endda så meget at hun ikke har købt en gave til ham

Andre der har noget eller en kommentar.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

mariamiss6

næh gik desværre glip af det afsnit.....

Anmeld

20. august 2009

MetteT

Ja... Jeg ved ikke om det bare er mig...
Men jeg syns måske Katarina sku ha ordnet Mikkels "ræserrøv" Inden hun begyndte at åbne post og fortælle til kameraet hva der sku smides ud og sorteres i inde på værelset...

Knus Mette

Anmeld

20. august 2009

LauraLW

MetteT skriver:

Men jeg syns måske Katarina sku ha ordnet Mikkels "ræserrøv" Inden hun begyndte at åbne post og fortælle til kameraet hva der sku smides ud og sorteres i inde på værelset...

Knus Mette

... og inden han cyklede rundt med lort over det hele... øv altså.

Anmeld

20. august 2009

oo

MetteT skriver:

Knus Mette

ja, det tænkte jeg også! så cyklede han lige lidt rundt med lort over det hele, mens hun åbnede post og blev interviewet

Anmeld

20. august 2009

MetteT

Tjuhl skriver:

ja, det tænkte jeg også! så cyklede han lige lidt rundt med lort over det hele, mens hun åbnede post og blev interviewet

Ja føj....
Stakkels unge... Det må sgu ikk være rart at gå rundt med..

Anmeld

20. august 2009

Stumpen

MetteT skriver:

Knus Mette

Det tænkte jeg ikke lige over, men tænkte på at hun talte meget grimt om hans "ræserrøv".. Jeg kan da også godt kommentere på Mathildes puha (som det hedder her i huset), men ikke så meget, men det er måske bare mig der er sær  

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
er gået glip af begge de nye afsnit 

Anmeld

20. august 2009

MetteT

Stumpen skriver:

Det tænkte jeg ikke lige over, men tænkte på at hun talte meget grimt om hans "ræserrøv".. Jeg kan da også godt kommentere på Mathildes puha (som det hedder her i huset), men ikke så meget, men det er måske bare mig der er sær  

Ja, jeg tænkte også sådan lidt :"hold nu, ja, det er ulækkert, men det er altså din egen søn og han står altså lige ved siden af... Måske han ikke helt selv kan gøre for det"

Knus

Anmeld

20. august 2009

oo

Rosa skriver:

er gået glip af begge de nye afsnit 

se dem på nutv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.