Mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2014

Linkae

Malene1994 skriver:

Nå .. blodprøven sagde mindre end 2 hcg .. så ikk denne gang.. Så er desværre spiralen der driller .. så nu skal jeg vente til næste uge og ringe når det passer ind i mit, og få en tid til at få den fjernet .. 

Du kan sagtens selv fjerne den hvis du har mod på det og kan nå trådene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2014

Malene1994

Linkae skriver:

Du kan sagtens selv fjerne den hvis du har mod på det og kan nå trådene

Det har jeg ikk selv mod på, og ved ikk om jeg kan mærke trådene .. så får en tid hos lægen i næste uge, også fordi jeg skal snakke med ham om hvilke andre muligheder jeg så har

Anmeld

27. september 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Malene1994 skriver:

Det har jeg ikk selv mod på, og ved ikk om jeg kan mærke trådene .. så får en tid hos lægen i næste uge, også fordi jeg skal snakke med ham om hvilke andre muligheder jeg så har

Hvorfor skal du have den fjernet??

Jeg har selv homomspiral og har haft det i 6 år nu....og har ikke haft mens i ca 5år. Det er det den nogengange gør,og det er derfor jeg har den. Jeg er nemlig steriliseret,såbfor mig er det kun som medicinsk behandling PGA kraftige blødninger.

Så medmindre du VIL være gravid,er der da ingen grund til at få den fjernet. Det er bare et tegn på den virker som den skal.

Anmeld

27. september 2014

Malene1994

Tin skriver:

Hvorfor skal du have den fjernet??

Jeg har selv homomspiral og har haft det i 6 år nu....og har ikke haft mens i ca 5år. Det er det den nogengange gør,og det er derfor jeg har den. Jeg er nemlig steriliseret,såbfor mig er det kun som medicinsk behandling PGA kraftige blødninger.

Så medmindre du VIL være gravid,er der da ingen grund til at få den fjernet. Det er bare et tegn på den virker som den skal.

Sjovt at du siger at den virker som den skal .. Min læge har selv sagt at så skal den ud . Det han ikk kunne li, er at jeg har så ømme bryster .. Men har reageret præcis på samme måde på p-piller .. men nu synes jeg ikk det er sjovt mere, at gå og tro man er gravid 2 gange om måneden  

Anmeld

27. september 2014

Tin

Profilbillede for Tin
Malene1994 skriver:

Sjovt at du siger at den virker som den skal .. Min læge har selv sagt at så skal den ud . Det han ikk kunne li, er at jeg har så ømme bryster .. Men har reageret præcis på samme måde på p-piller .. men nu synes jeg ikk det er sjovt mere, at gå og tro man er gravid 2 gange om måneden  

Nååhh ok. Jeg fik bare min PGA meget kraftige blødninger, og hverken p-piller, eller sådan nogle andre piller jeg fik hjalp, og da sagde min læge nemlig at spiralen kunne mindske, eller helt fjerne mens. Og jeg har allerhøjst lidt øget udflåd i mens-tiden.

for mig er den super Men forstår godt du ikke gider det rod, jeg er jo også helt sikret da jeg er steriliseret også

Anmeld

29. september 2014

Malene1994

Tin skriver:

Nååhh ok. Jeg fik bare min PGA meget kraftige blødninger, og hverken p-piller, eller sådan nogle andre piller jeg fik hjalp, og da sagde min læge nemlig at spiralen kunne mindske, eller helt fjerne mens. Og jeg har allerhøjst lidt øget udflåd i mens-tiden.

for mig er den super Men forstår godt du ikke gider det rod, jeg er jo også helt sikret da jeg er steriliseret også

Det er noget værre rod, og regner med at jeg kan få en tid i dag hos lægen, så vi lige kan snakke igennem hva jeg så skal ha'. For har haft disse symptomer på p-piller og p-stav, så måske kan jeg bare ikk tåle noget med hormon i .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.