Mystisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
15 svar
3 synes godt om
25. september 2014

Malene1994

Ja så er jeg her igen igen igen ..

Jeg var til scanning hos min læge i går, da jeg har mistanke om jeg er gravid og har hormonspiral.. Da han scannede mig, synes jeg det lignede en fostersæk, men han scannede hurtigt videre.. Alle test har indtil videre været negative, og får svar på blodprøve i morgen.. Men ville lægen ikk ha' sagt hvis han kunne se en fostersæk? eller er det mig der er helt på den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2014

Nystart

Malene1994 skriver:

Jeg var til scanning hos min læge i går, da jeg har mistanke om jeg er gravid og har hormonspiral.. Da han scannede mig, synes jeg det lignede en fostersæk, men han scannede hurtigt videre.. Alle test har indtil videre været negative, og får svar på blodprøve i morgen.. Men ville lægen ikk ha' sagt hvis han kunne se en fostersæk? eller er det mig der er helt på den ?

Havde lægen set det mindste der kunne tyde på graviditet, er jeg ret sikker på at det var blevet sagt 

Anmeld

25. september 2014

anonym10101

Malene1994 skriver:

Hvorfor skulle han "snyde" dig?  Det er jo hans arbejde at scanne dig for en graviditet, så tror da bestemt han havde sagt noget hvis han havde set noget

Anmeld

25. september 2014

Malene1994

martsmoar skriver:

Hvorfor skulle han "snyde" dig?  Det er jo hans arbejde at scanne dig for en graviditet, så tror da bestemt han havde sagt noget hvis han havde set noget

Jeg har været gravid tidligere på året hvor han sagde jeg var gravid, og så var jeg det ligepludselig ikk .. Derfor stoler jeg ikk rigtig på læger .. Men nu er der taget blodprøve som jeg får svar på imorgen.. 

Anmeld

25. september 2014

Malene1994

Nystart skriver:

Havde lægen set det mindste der kunne tyde på graviditet, er jeg ret sikker på at det var blevet sagt 

Jeg er ikk sikker .. For tidligere på året var jeg gravid det ene øjeblik og det næste var jeg ikk.. Og ved første scanning sagde han at jeg var 4-5 uger henne, det lignede et spøgelse med 1 øje .. og fik taget blodprøve osv. hvor jeg fik af vide jeg var gravid, men som jeg åbenbart ikk var alligevel.. jeg kan ikk hitte ud af de læger

Anmeld

25. september 2014

Nystart

Malene1994 skriver:

Jeg er ikk sikker .. For tidligere på året var jeg gravid det ene øjeblik og det næste var jeg ikk.. Og ved første scanning sagde han at jeg var 4-5 uger henne, det lignede et spøgelse med 1 øje .. og fik taget blodprøve osv. hvor jeg fik af vide jeg var gravid, men som jeg åbenbart ikk var alligevel.. jeg kan ikk hitte ud af de læger

Du kan jo ha været gravid hvor du derefter har mistet...

Anmeld

25. september 2014

Malene1994

Nystart skriver:

Du kan jo ha været gravid hvor du derefter har mistet...

Ja dengang. Den her gang har jeg ikk blødt siden starten af august

Anmeld

25. september 2014

Nystart

Malene1994 skriver:

Ja dengang. Den her gang har jeg ikk blødt siden starten af august

Derfor behøver du jo ikke være gravid.. eller være gravid mere.. ikke alle bløder i den forbindelse...

Min mens kan snildt snyde lige pludselig og blive væk... 

men rart er det selvfølgelig ikke... om ik andet så vil blodprøve ihvertfald med 100% sikkerhed bekræfte eller afkræfte en graviditet

Anmeld

25. september 2014

Malene1994

Nystart skriver:

Derfor behøver du jo ikke være gravid.. eller være gravid mere.. ikke alle bløder i den forbindelse...

Min mens kan snildt snyde lige pludselig og blive væk... 

men rart er det selvfølgelig ikke... om ik andet så vil blodprøve ihvertfald med 100% sikkerhed bekræfte eller afkræfte en graviditet

Ja så må vente spændt til i morgen, selvom alle de symptomer giver mig spat

Anmeld

26. september 2014

Malene1994

Nå .. blodprøven sagde mindre end 2 hcg .. så ikk denne gang.. Så er desværre spiralen der driller .. så nu skal jeg vente til næste uge og ringe når det passer ind i mit, og få en tid til at få den fjernet .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.