Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Missy_B skriver: Kunne forestille mig at det er fordi at Trianglen er privat, og Holbæk er offentlig. De offentlige er virkelig sløve til at give besked. God vind med det hele
Kunne forestille mig at det er fordi at Trianglen er privat, og Holbæk er offentlig. De offentlige er virkelig sløve til at give besked.
God vind med det hele
Kan godt være det er forskellen
Synes dog alligvel de er lige sløve nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Hvor er det da noget sjusk! Ring til dem og sig at l havde fået at vide l ikke ville blive godkendt og derfor er gået andre veje! håber trianglen er helt perfekt for jer og at de hurtigt kan hjælpe.
Hvor er det da noget sjusk! Ring til dem og sig at l havde fået at vide l ikke ville blive godkendt og derfor er gået andre veje!
håber trianglen er helt perfekt for jer og at de hurtigt kan hjælpe.
Overvejer jeg også, men problemet er at hvis inseminering ikke fungere skal vi alligvel bruge det offentlige for ikke at få egenbetaling, kan man så godt sige nej nu og måske alligvel skulle bruge dem om et halvt til et helt år?
Vil helst Trianglen nu
grinny skriver: Sådan tænker jeg også Og i brevet står der at når vi har sendt skemaet ind går der 1-3måneder før første samtale, og så er vi sådan set allerede igang med første forsøg på Trianglen. Tak
Sådan tænker jeg også
Og i brevet står der at når vi har sendt skemaet ind går der 1-3måneder før første samtale, og så er vi sådan set allerede igang med første forsøg på Trianglen.
Tak
Ja så er der da så meget mere grund til at vælge trianglen Håber det går godt
Vi er et par fra Næstved. Vi fik vores datter ved ivf på Holbæk, nu er vi igang igen og er ved dansk ferlitetklink på. Fredriksberg. Blev gravid ved iui i første hug, men tabte det. Nu skal vi igang igen, når min næste mens kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128