Så bestem jer dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
13 svar
2 synes godt om
24. september 2014

grinny

Har bare brug for at få lidt luft ud 

For snart 5 måneder siden var vi til forundersøgelse på Næstved som opstart til fertilitetsbehandling i Holbæk. De vælger at sige nej da vi jo har Isaac og ingen tegn på at der var noget galt med mig og kæresten kun lettere nedsat sædkvalitet.

For 8-10 uger siden laver han så 2. Sædprøve og vi hører INTET trods at den nu var 30-50 % nedsat!! Vi fik af vide at vi IKKE ville høre noget hvis vi ikke blev godkendt derfor starter vi på Trianglen da lægen gerne vil hjælpe med henvisninger og er nu igang der. 

Jeg modtager så et brev idag, altså 8-10 uger efter prøven og får af vide at vi er godkendt og skal sende spørgeskema ind og have taget blodprøver - er det bare mig eller er det lidt sent? Hvorfor har de ikke ringet til os?

Kan vi tillade og at forsætte hos Trianglen? Det sted der ikke har sat spørgsmålstegn ved at vi allerede vil være forældre igen og som bare siger let's do it?! Vi hælder til Trianglen!

Ringer man bare og siger tak, men nej tak?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

anonym10101

grinny skriver:

For snart 5 måneder siden var vi til forundersøgelse på Næstved som opstart til fertilitetsbehandling i Holbæk. De vælger at sige nej da vi jo har Isaac og ingen tegn på at der var noget galt med mig og kæresten kun lettere nedsat sædkvalitet.

For 8-10 uger siden laver han så 2. Sædprøve og vi hører INTET trods at den nu var 30-50 % nedsat!! Vi fik af vide at vi IKKE ville høre noget hvis vi ikke blev godkendt derfor starter vi på Trianglen da lægen gerne vil hjælpe med henvisninger og er nu igang der. 

Jeg modtager så et brev idag, altså 8-10 uger efter prøven og får af vide at vi er godkendt og skal sende spørgeskema ind og have taget blodprøver - er det bare mig eller er det lidt sent? Hvorfor har de ikke ringet til os?

Kan vi tillade og at forsætte hos Trianglen? Det sted der ikke har sat spørgsmålstegn ved at vi allerede vil være forældre igen og som bare siger let's do it?! Vi hælder til Trianglen!

Jeg havde nok sagt, nej tak til dem i Holbæk - det virker som noget sjusk. Desuden syntes jeg at kun have hørt godt om Trianglen.

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Jeg ville vælge Trianglen, synes det andet virker underligt og hvor lang tid vil det så ik lige ta' der, tænker jeg. 

Held og lykke med det hele

Anmeld

25. september 2014

grinny

martsmoar skriver:

Jeg havde nok sagt, nej tak til dem i Holbæk - det virker som noget sjusk. Desuden syntes jeg at kun have hørt godt om Trianglen.

Jeg synes også det virker som noget sjusk, og så føler vi os bare så meget mere tilpas på Trianglen, de er så søde og så professionelle 

Anmeld

25. september 2014

grinny

Babydrøm skriver:

Jeg ville vælge Trianglen, synes det andet virker underligt og hvor lang tid vil det så ik lige ta' der, tænker jeg. 

Held og lykke med det hele

Sådan tænker jeg også 

Og i brevet står der at når vi har sendt skemaet ind går der 1-3måneder før første samtale, og så er vi sådan set allerede igang med første forsøg på Trianglen.

Tak 

Anmeld

25. september 2014

lineog4

Er der en forskel i forhold til jeres egen betaling om I er det ene eller det andet sted?

Hvis ikke ville jeg da bare takke nej til Holbæk og blive der hvor I er trygge og er I gang med processen til første forsøg.

pøj pøj

Anmeld

25. september 2014

tarkoflen

Hvor er det da noget sjusk! Ring til dem og sig at l havde fået at vide l ikke ville blive godkendt og derfor er gået andre veje!

håber trianglen er helt perfekt for jer og at de hurtigt kan hjælpe. 

Anmeld

25. september 2014

Lilotte87

Vælg trianglen! Privatklinikkerne er så meget hurtigere og ventetid i fertilitetsverdenen er det værste. 

Anmeld

25. september 2014

Missy_B

grinny skriver:

Kunne forestille mig at det er fordi at Trianglen er privat, og Holbæk er offentlig. De offentlige er virkelig sløve til at give besked.

God vind med det hele 

Anmeld

25. september 2014

grinny

lineog4 skriver:

Er der en forskel i forhold til jeres egen betaling om I er det ene eller det andet sted?

Hvis ikke ville jeg da bare takke nej til Holbæk og blive der hvor I er trygge og er I gang med processen til første forsøg.

pøj pøj

I første omgang er der ikke fordi vi begge har fået henvisning fra lægen, men det er så kun til insemination, skal vi videre med noget andet er det egenbetaling, men så kan man så skifte til det offentlige.

Og så er det jeg tænker om man godt kan sige nej nu og så måske alligevel skal bruge dem om et halvt år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.