Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er da tydelig nok til at jeg kan sige TILLYKKE
Min var heller ikke så tydelig i starten.. Men den var dér
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lea2787 skriver: Hej piger. Jeg har lige taget denne test. Den har været negativ de sidste 3 dage (testede første gang på dagen for forventet mens), men nu er den da vist positiv??? Kan det virkelig passe? Den er jo stadig lidt svag i det.. Burde den være mere tydelig nu her 3 dage over tid?
Hej piger.
Jeg har lige taget denne test. Den har været negativ de sidste 3 dage (testede første gang på dagen for forventet mens), men nu er den da vist positiv???
Kan det virkelig passe? Den er jo stadig lidt svag i det.. Burde den være mere tydelig nu her 3 dage over tid?
Helt sikkert positiv! Tillykke
Tak skal I ha. Jeg (vi) er bare så glade! ❤️
Håber virkelig den bliver siddende!!
Åh nej, et blev til abort nr to på blot tre måneder
hold kæft, hvor er det nederen!!! Bløder nu mørkt rødt blod, og der var ret mange smerter i går og i formiddags. Det føles fuldstændig ligesom sidst, så jeg er næsten 100 på, at det er slut
Lea2787 skriver: Åh nej, et blev til abort nr to på blot tre måneder hold kæft, hvor er det nederen!!! Bløder nu mørkt rødt blod, og der var ret mange smerter i går og i formiddags. Det føles fuldstændig ligesom sidst, så jeg er næsten 100 på, at det er slut
Øv føler med dig
Den er smuk positiv
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128