Tør jeg virkelig håbe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
15 svar
6 synes godt om
24. september 2014

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Hej piger.

Jeg har lige taget denne test. Den har været negativ de sidste 3 dage (testede første gang på dagen for forventet mens), men nu er den da vist positiv???

Kan det virkelig passe? Den er jo stadig lidt svag i det.. Burde den være mere tydelig nu her 3 dage over tid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Sitrani

Lea2787 skriver:

Hej piger.

Jeg har lige taget denne test. Den har været negativ de sidste 3 dage (testede første gang på dagen for forventet mens), men nu er den da vist positiv???

Kan det virkelig passe? Den er jo stadig lidt svag i det.. Burde den være mere tydelig nu her 3 dage over tid?

Slet ikke... den er da positiv! Man behøver ikke teste positiv på dagen for forventet mens, nogen tester først lidt senere ☺ så Tillykke! !!

Anmeld

24. september 2014

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Sitrani skriver:

Slet ikke... den er da positiv! Man behøver ikke teste positiv på dagen for forventet mens, nogen tester først lidt senere ☺ så Tillykke! !!

Uhh.. skulle man mon så teste lidt flere dage for at se om den udvikler sig? Eller kan man ikke bruge det til noget?

Anmeld

24. september 2014

Miss Church

Lea2787 skriver:

Hej piger.

Ork ja! Stort tillykke! 

Min test blev først rigtig rød i uge 5

Anmeld

24. september 2014

Røverdatter

Tillykke! Skønt

Anmeld

24. september 2014

Sitrani

Lea2787 skriver:

Uhh.. skulle man mon så teste lidt flere dage for at se om den udvikler sig? Eller kan man ikke bruge det til noget?

Synes du skal tage en ny om et par dage. Der er stregen nok lidt tydeligere ☺ Men synes da den er tydelig nok!

Anmeld

24. september 2014

Mor til F

Lea2787 skriver:

Hej piger.

Tillykke!  Den er da positiv  

Anmeld

24. september 2014

Frk.S

Den er helt sikkert positiv.... STORT tillykke!! 

Anmeld

24. september 2014

Kay

den er positiv Tillykke

Anmeld

24. september 2014

Babydrøm

Lea2787 skriver:

Hej piger.

Tillykke, hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.