andre højgravide der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Frk_Louise

Har stået i badet, nyder livet og vandt og sæbet sig ind, Held overkroppen og når man når til benene og fødderne kigger ned og tænker... der er langt ned... og i blev vasket sidste gang, kunne i måske nøjes med en skyller i dag?

Kan godt være det er fordi jeg har en ret slem bækkenløsning men nøj det er hårdt at være i bad

Haha 

Jeg holder bøtten med sæbe ud i luften, så den er nogenlunde over fødderne og trykker så noget sæbe ud. Hvorefter jeg først bruger den ene fod til at gnubbe den anden ren og så omvendt bagefter. Og så bliver de kørt op af mine skinneben og lægge. Lårene kan jeg godt nå med hænderne 

Tænk sig, sådan nogen ting her var der altså ikke nogen, der fortalte mig om inden jeg blev gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

LLT.

Kay skriver:

Har stået i badet, nyder livet og vandt og sæbet sig ind, Held overkroppen og når man når til benene og fødderne kigger ned og tænker... der er langt ned... og i blev vasket sidste gang, kunne i måske nøjes med en skyller i dag?

Kan godt være det er fordi jeg har en ret slem bækkenløsning men nøj det er hårdt at være i bad

NEJ du er ikke den eneste, det føles jo som at løbe et marathon det der med at gå i bad

Her er jeg os ramt af bl og for meget fostervand, så er KÆMPE(og nej det er ikke bare mig, siger samtlige læger,jm ovs os) så bare at skulle simple ting er helt vanvittigt hårdt

Glææææder mig til og blive fit og rørig igen

Anmeld

24. september 2014

Kay

Frk_Louise skriver:

Haha 

Jeg holder bøtten med sæbe ud i luften, så den er nogenlunde over fødderne og trykker så noget sæbe ud. Hvorefter jeg først bruger den ene fod til at gnubbe den anden ren og så omvendt bagefter. Og så bliver de kørt op af mine skinneben og lægge. Lårene kan jeg godt nå med hænderne 

Tænk sig, sådan nogen ting her var der altså ikke nogen, der fortalte mig om inden jeg blev gravid 

Ah smart  

Nej vi holder jo "skræmme kampagne" for folk der ikke har været gravide før de skal ikke vide at de skal lide

Anmeld

24. september 2014

LouiseEm

Kay skriver:

Haha jeg er 35+3 og har taget min søns plastik skammel med ud i bruseren.. Synes også det er hårdt, især det med at barbere ben - plus at jeg kan få det virkelig dårligt af varmen, så den er god at have hvis det begynder at sortne for øjnene 

Anmeld

24. september 2014

Kay

LLT. skriver:

NEJ du er ikke den eneste, det føles jo som at løbe et marathon det der med at gå i bad

Her er jeg os ramt af bl og for meget fostervand, så er KÆMPE(og nej det er ikke bare mig, siger samtlige læger,jm ovs os) så bare at skulle simple ting er helt vanvittigt hårdt

Glææææder mig til og blive fit og rørig igen

Min mand spørg nogle gange hvad jeg har lavet og når jeg så siger jeg har været i bad ser han ud som om jeg er åndssvag men det kan efterhånden godt tage en halv dag, hvis man skal barbere osv med indsmøring bagefter og så er man bare så udmattet at det var det man nåede i dag

Anmeld

24. september 2014

LLT.

Kay skriver:

Min mand spørg nogle gange hvad jeg har lavet og når jeg så siger jeg har været i bad ser han ud som om jeg er åndssvag men det kan efterhånden godt tage en halv dag, hvis man skal barbere osv med indsmøring bagefter og så er man bare så udmattet at det var det man nåede i dag

Lige præcis!! Før kunne et bad klares på 10 min hvis man skyndte sig, men nu er det noget man nærmest planlægger timer i forvejen for man skal lige samle energi til det 

Anmeld

24. september 2014

Kløver

Kay skriver:

Ha ha uha sådan havde jeg det allerede fra omkring halvvejs i alle mine 3 graviditeter, og haft bl alle 3 gange

Anmeld

24. september 2014

LinLin

Isabella_mor skriver:

sådan tænker jeg hver gang jeg taber noget.... 

jeg orker det simpelthen ikke!!

Det gør jeg også

overvejer i hvert fald kraftigt hver gang om det virkeligt er dét værd 

Anmeld

24. september 2014

Kay

LLT. skriver:

Lige præcis!! Før kunne et bad klares på 10 min hvis man skyndte sig, men nu er det noget man nærmest planlægger timer i forvejen for man skal lige samle energi til det 

ja... det med at samle energi er så vigtigt... og ti minuter er nermere den tid det tager at gå fra sofaen og ud til badet 

Anmeld

24. september 2014

Kay

Maja84 skriver:

Ha ha uha sådan havde jeg det allerede fra omkring halvvejs i alle mine 3 graviditeter, og haft bl alle 3 gange

sys af en eller anden grund at det var værer i dag end det plejer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.