andre højgravide der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
27 svar
18 synes godt om
24. september 2014

Kay

Har stået i badet, nyder livet og vandt og sæbet sig ind, Held overkroppen og når man når til benene og fødderne kigger ned og tænker... der er langt ned... og i blev vasket sidste gang, kunne i måske nøjes med en skyller i dag?

Kan godt være det er fordi jeg har en ret slem bækkenløsning men nøj det er hårdt at være i bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Nystart

Ha ha h ha ha... Jeg tænker det HVER gang og jeg er kun lidt over halvvejs!!

ha ha ha 

Anmeld

24. september 2014

Kay

Nystart skriver:

Ha ha h ha ha... Jeg tænker det HVER gang og jeg er kun lidt over halvvejs!!

ha ha ha 

Ben bliver heller ikke ret beskidte jo og fødderne står og mg plasker i vand og sæbe hele badet igennem

Anmeld

24. september 2014

Christine

Kay skriver:

Har stået i badet, nyder livet og vandt og sæbet sig ind, Held overkroppen og når man når til benene og fødderne kigger ned og tænker... der er langt ned... og i blev vasket sidste gang, kunne i måske nøjes med en skyller i dag?

Kan godt være det er fordi jeg har en ret slem bækkenløsning men nøj det er hårdt at være i bad

Nej jeg har det på samme måde!!

Og er mega klodset lige for tiden og når jeg så taber noget, så er der som regel ikke andet at gøre end at lade det ligge.. kan nemlig heller ikke ret godt bukke mig ned  Det er ret invaliderende!

Anmeld

24. september 2014

Isabella_mor

sådan tænker jeg hver gang jeg taber noget.... 

jeg orker det simpelthen ikke!!

Anmeld

24. september 2014

Kokosnødden

Kay skriver:

Ben bliver heller ikke ret beskidte jo og fødderne står og mg plasker i vand og sæbe hele badet igennem

Jaa det troede jeg også var nok. Til min mand i forgårs sagde til mig, at jeg nok har brug for et fodbad   

Anmeld

24. september 2014

RikkeHeidi

Kay skriver:

Er godt nok kun i 28 uge. Men har sagt til min kæreste jeg vil have en skammel i badet. Fordi det så besværligt .. 

Og og så synes jeg det næsten umuligt at babere sig �� 

Anmeld

24. september 2014

Kay

Christine skriver:

Nej jeg har det på samme måde!!

Og er mega klodset lige for tiden og når jeg så taber noget, så er der som regel ikke andet at gøre end at lade det ligge.. kan nemlig heller ikke ret godt bukke mig ned  Det er ret invaliderende!

Kender det alt for godt... 

Anmeld

24. september 2014

Kay

TinnasMor skriver:

Jaa det troede jeg også var nok. Til min mand i forgårs sagde til mig, at jeg nok har brug for et fodbad   

Så må han jo lave et til dig

Anmeld

24. september 2014

Kay

RikkeHeidi skriver:

Er godt nok kun i 28 uge. Men har sagt til min kæreste jeg vil have en skammel i badet. Fordi det så besværligt .. 

Og og så synes jeg det næsten umuligt at babere sig �� 

Ja en skammel er guld værd i badet, men min mand har "stjålet" min den skal tilbage på sin plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.