Nogen der venter en lille til October/November?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Frk_Louise

Jeg har termin den 8. november 

Synes tiden går langsomt herhjemme, har kun været på barsel i halvanden uge og dagene er bare så lange. Er ikke som sådan mærket af graviditeten, har ikke smerter eller lignende. Men alle veninder og min kæreste har arbejde eller går i skole, så jeg skal aktivere mig selv i løbet af dagen..  Og synes det kan være svært at blive ved med at finde på noget at lave. 

Har lavet lille pigens værelse færdigt og alt tøj er vasket.. Jeg har brugt tid på at lave nogle ting selv, f.eks. en uro, en barnevognskæde og noget sengetøj. Så det hele er klar nu og nu kan jeg bare gå og vente på, at hun kommer. 

Jeg er meget rastløs og er ikke for god til at sidde stille og bare se tv, men jeg får øvet mig noget i det lige i tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Sitrani

Annaxo skriver:

Jeg er 34+3 i dag. Jeg syndes de første 24 uger gik så hurtigt men nu må hun bare gerne snart komme. Jeg er færdig med at købe udstyr, tøj osv.. Nu går jeg bare hjemme og venter på tiden går. 

Jeg føler mig lidt utålmodig. Hvordan fik i jeres sidste tid til at gå? 
Og er der andre der har det på samme måde der også nærmer sig deres termin? Jeg er sat til d. 2 November 

Kan kun sige JA!!!!! Jeg er 35+5 i dag med en lille pige. Har i forvejen en pige på 3 år.

Er mega besværet af den store tunge mave og bækkenløsning.... så nu må hun gerne snart melde sin ankomst! Selvfølgelig til tiden, men gerne et par uger før (hvor man jo også regner med at det er til termin)

Er mega utålmodig. .  Men synes alligevel tiden går stærkt når man har en i forvejen ☺

Anmeld

24. september 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Selvfølgelig må du det.

Jeg har diabetes type 1, derfor bliver jeg sat i gang 1-2 uger før 

Åh ok, tak  

Der er jo så mange forskellige grunde til at man bliver sat i gang.

Så er der jo ikke så meget ventetid tilbage for dig! Spændende 

Anmeld

25. september 2014

Annaxo

Hvor er det dejligt der er så mange andre der skal føde omkring samme tid. Super hyggeligt, tillykke til jer alle.  Og det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der går og bliver utålmodig!

Anmeld

25. september 2014

Kvist

Jeg er 31+1 i dag, har termin 26 november.. Vi går og venter på lillesøster.. Har desværre været sygemeldt siden 18. august, med mange plukveer, bækkensmerter og svimmelhed, og har lige fået konstateret graviditetssukkersyge.. Så jeg sys godt de sidste 9 uger må gå lidt tjept..

Anmeld

25. september 2014

LinLin

Jeg har termin 7. oktober - med barn nummer 3 og synes tiden går laaangsomt.

Måske fordi jeg mistede en i uge 14 sidste og år skulle have have haft en i januar allerede, måske fordi jeg har været sygemeldt siden kalenderuge 28, måske fordi min ældste søn kom 37+6, måske fordi hun forholdsvis tidligt "gravede" sig nedad... 

Anyways.... jeg vil bare gerne se min lille babypige nu!

(og så stresser jeg i øvrigt også lidt over HVORNÅR det sker, da min mand har et meget lidt "nu skal konen føde"-venligt job

Anmeld

16. oktober 2014

ønskebørn74

fnuggi skriver:

er 34+4 idag og en månede til hun kommer ud da jeg skal have pk alt er færdig da jeg også har slem bækken løsning så her går tiden også langsom

Er så spændt på at se din lille guldklump.. 

Anmeld

16. oktober 2014

*Mor Til Albert*

Annaxo skriver:

Jeg er 34+3 i dag. Jeg syndes de første 24 uger gik så hurtigt men nu må hun bare gerne snart komme. Jeg er færdig med at købe udstyr, tøj osv.. Nu går jeg bare hjemme og venter på tiden går. 

Jeg føler mig lidt utålmodig. Hvordan fik i jeres sidste tid til at gå? 
Og er der andre der har det på samme måde der også nærmer sig deres termin? Jeg er sat til d. 2 November 

Jeg har termin d. 4 november.

Anmeld

17. oktober 2014

fnuggi

ønskebørn74 skriver:

Er så spændt på at se din lille guldklump.. 

os mig er kun 7 dage tilbage til pk glæder mig helt vildt hvordan går det med dine to bølle drenge 

Anmeld

17. oktober 2014

ønskebørn74

fnuggi skriver:

os mig er kun 7 dage tilbage til pk glæder mig helt vildt hvordan går det med dine to bølle drenge 

Uuuuuuuhhhhhh.. Vildt spændende!!! 

Det går super godt.. De bliver 1 år på søndag... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.