Nogen der venter en lille til October/November?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
22 svar
3 synes godt om
24. september 2014

Annaxo

Jeg er 34+3 i dag. Jeg syndes de første 24 uger gik så hurtigt men nu må hun bare gerne snart komme. Jeg er færdig med at købe udstyr, tøj osv.. Nu går jeg bare hjemme og venter på tiden går. 

Jeg føler mig lidt utålmodig. Hvordan fik i jeres sidste tid til at gå? 
Og er der andre der har det på samme måde der også nærmer sig deres termin? Jeg er sat til d. 2 November 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Kay

Jeg er 37+1 i dag med termin14 oktober

Det kan godt være fordi vi har en i forvejen på 2 og måske at vi lige har fået større bolig 1 november at jeg ikke er ret utålmodig denne gang

Så jeg har rigeligt selvom alt til lillesøster er klar

Anmeld

24. september 2014

mortilsilke

Jeg er 34+6, og synes også at det sidste tid går meget langsomt... Meeeen jeg mangler dog stadig nogle ting, og tror også først de kommer når hun er 1-2 måneder 

Jeg har termin d. 30/10, men bliver sat igang 1-2 uger før..

Anmeld

24. september 2014

Christine

Annaxo skriver:

Jeg er 34+3 i dag. Jeg syndes de første 24 uger gik så hurtigt men nu må hun bare gerne snart komme. Jeg er færdig med at købe udstyr, tøj osv.. Nu går jeg bare hjemme og venter på tiden går. 

Og er der andre der har det på samme måde der også nærmer sig deres termin? Jeg er sat til d. 2 November 

Jeg er 34+4 i dag med termin 1. november 

Og er blevet møgforkølet  Synes også der er lidt mindre liv i disse dage, men det er måske fordi der ikke er så meget plads?

Jeg håber på at kunne få min baby ud i uge 38, så jeg føler næsten jeg har alt for kort tid fordi INTET er klar endnu. Men så må hun komme alligevel og så må det også kunne lade sig gøre.

Men ja, min sidste tid kommer til at gå med at gøre klar. Rydde op i hele hytten mv. da vi i forvejen har to børn og pladsen derfor ikke er alt for overvældende. Skal da også lige en tur i Ikea 

Anmeld

24. september 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Jeg er 34+6, og synes også at det sidste tid går meget langsomt... Meeeen jeg mangler dog stadig nogle ting, og tror også først de kommer når hun er 1-2 måneder 

Jeg har termin d. 30/10, men bliver sat igang 1-2 uger før..

Hvordan ved du at du bliver sat i gang før? Og hvordan fik du "lov" til det, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

24. september 2014

LouiseEm

Annaxo skriver:

Er 35+3 og skal have kejsersnit om 3 uger.. Synes tiden går hurtigt, men jeg har også gang i en masse projekter, og mangler stadig at få købt lidt tøj. Så tiden skal nok gå hurtigt lige pludseligt

Anmeld

24. september 2014

LouiseEm

Christine skriver:

Hvordan ved du at du bliver sat i gang før? Og hvordan fik du "lov" til det, hvis jeg må spørge? 

Det er altså ikke noget man bare lige får lov til. Vil skyde på at der er en rigtig god grund  

Anmeld

24. september 2014

Christine

LouiseEm skriver:

Det er altså ikke noget man bare lige får lov til. Vil skyde på at der er en rigtig god grund  

Det er skam også det jeg mener 

Anmeld

24. september 2014

fnuggi

er 34+4 idag og en månede til hun kommer ud da jeg skal have pk alt er færdig da jeg også har slem bækken løsning så her går tiden også langsom

Anmeld

24. september 2014

mortilsilke

Christine skriver:

Selvfølgelig må du det.

Jeg har diabetes type 1, derfor bliver jeg sat i gang 1-2 uger før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.