Føler mig pisse utaknemlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
7 svar
3 synes godt om
23. september 2014

Aprilbaby2015

Jeg er 10+5 har ingen, altså virkelig ingen graviditets gener og jeg fik lavet en trykhedsskanning i uge 8+5 og alt var bare godt men altså jeg føler ingen tilknytning eller følelse af at være gravid... Og føler mig så pisse utaknemlig for at føle sådan... 

Burde være glad for at slippe, men det har bare fyldt mit hoved med bekymringer

prøver at være rolig og optimistisk omkring det indtil uge 13+4 hvor jeg skal til NF. D. 13/10. 

Andre der har følt sådan.??

Føler at jeg gør, (andre gravide som lider) til grin.. Hvilket jeg ikke gør..!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Trekløver(:

Minapril2015 skriver:

Jeg er 10+5 har ingen, altså virkelig ingen graviditets gener og jeg fik lavet en trykhedsskanning i uge 8+5 og alt var bare godt men altså jeg føler ingen tilknytning eller følelse af at være gravid... Og føler mig så pisse utaknemlig for at føle sådan... 

prøver at være rolig og optimistisk omkring det indtil uge 13+4 hvor jeg skal til NF. D. 13/10. 

Føler at jeg gør, (andre gravide som lider) til grin.. Hvilket jeg ikke gør..!!! 

Du kan af gode grunde ikke gøre for at du ingen gener har af din graviditet. Nyd det  

Det er langt fra alle der er plaget af gener. Synes bestemt ikke du er utaknemmelig. 

Anmeld

23. september 2014

Bshizzle

Du burde bare være pisse stolt og taknemlig 

Jeg havde osse kun 1 uge (uge 9) hvor jeg havde det dårligt og det var dét. (Med min store dreng). 

(Med den mindste dreng) var jeg bare SÅ dårlig fra uge 7 til uge 12 .. 

Jeg prøvede ALLE (mange latterlige) råd fra folk 

Men det er da kun godt du ikke har gener i starten af graviditeten her 

Tillykke 

Anmeld

23. september 2014

Røverdatter

Jeg havde ingen gener andet end halsbrand i slutningen af graviditeten og forstoppelse i et par dage. Men jeg nød det virkelig (altså at jeg ingen gener havde - ikke at have forstoppelse!) Og hele graviditeten igennem var jeg aktiv og glad råder dig til bare at nyde det - bliver nok lettere når du kommer på den anden side af nf!

Anmeld

23. september 2014

Eliza

I min anden gravidite, (få dage efter jeg havde testet positiv ca 5+?) fik jeg pludselig en fornemmelse af at den her når vi ikke i mål med

Få timer efter, begyndte jeg at bløde. 

Jeg blev scannet 2 gange efter, og begge gange viste en fin lille knast 

Selv om både NF og MD gik helt efter bogen, kunne jeg ikke ligge den grimme fornemmelse af at noget var galt. Derfor kom jeg (ubevist) til at ta lidt afstand fra det lille liv i maven, for at skåne mig selv, hvis det gik galt. 

Da jeg skulle føde ham, var der vild panik og han skulle ud NU. 

Jeg husker at jeg tænkte "nå det var DET min fornemmelse havde sagt mig, nu mister vi ham" men Nix, den klarede han også. 

Få timer efter fødslen, blev han tjekket og jm som tog imod ham, siger "han har firfingerfue, det ser man tit hos mongoler, nå men kan i komme godt hjem!?"

øhhh!!? Selvom alt i mig, sagde at han selvfølgelig ikke havde dawns, havde jeg bare SÅ svært ved at ånde lettet op og gi men hen til kærligheden. 

Faktisk var han ca 2 uger før jeg kunne knytte mig ordentligt til ham, simpelthen fordi jeg var så pusse ræd for at miste ham. 

Så om det normalt at ha' det sån, det ved jeg sku't (jeg eR ik altid helt normal ) men du er ihvertfald ikke alene 

Anmeld

24. september 2014

PST

Minapril2015 skriver:

Godmorgen !

Jeg er 20+4 henne - det tog mig laaaang tid at få bare den mindste tilknytning til barnet - især fordi jeg heller ikke havde de store men,  faktisk har jeg stadig kun taget 1,5 kilo på - så har brugt alt for mange uger på at koncentrere mig om, om barnet var sendt og raskt, og hvorfor "alle" andre tog mere på end mig ! 

Til NF var første gang, at jeg rigtig følte mig gravid! 

MEN, det var først 

Til MD at det gik op for 100% op for mig, at jeg skal være MOR!! ♡

Giv dig selv lov til at have dine følelser, alt tager tid!! Jeg har kunne mærke spark siden uge 17, og alt bliver mere virkeligt, nu hvor ens mave ikke vokser med samme hastighed som alle andres

Anmeld

24. september 2014

Aprilbaby2015

Tak for svar.. Ja jeg nyder helt sikkert også at være uden gener, det gør bare alt så nemt, men samtidig så har jeg det bare svært, fordi jeg ikke mærker hvornår noget er for meget eller jeg har gjordt noget som min krop ikke vil være med til. Andet end at jeg er lidt træt efter en hel dag på skolebænken... 

Anmeld

24. september 2014

Chevro

Minapril2015 skriver:

Sidste graviditet var jeg ikke plaget overhovedet. 

Men denne graviditet startede godt ud, og følte ikke jeg var gravid.. Men den sidste måneds tid!!! Slap af alle de gener jeg pludselig har fået!!

Er fra den ene dag til den anden blevet sygemeldt indtil fødslen! Og er kun i 15. uge nu.. Pga bækkenløsning osv. 

Så jeg ville bare slappe af og nyde at din første del er uden gener! Det er ikke sikkert det ændre sig - men der kan hurtigt komme noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.