under trappen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Kay

Christine skriver:

Vi har sådan en "løs" metal- og trætrappe, som ikke efterlader vildt mange muligheder. Pt har vi bare en Ikea Ektorp sofa derunder (og så knager med overtøj, men dette skal nok fjernes inden så længe).

Drengene morer sig meget godt med at hænge i trappen og så lade sig falde ned på sofaen 

Men sofaen er meget populær hos både voksne og børn, på trods af den lidt sjove placering. Har ikke lige taget et billede, for det er altså sådan ret basic og måske kedeligt 

Vores er en trappe ned "åbne trin", i træ den er meget tung at se på...

Starten er midt i rummet og min tanke er at ende vægen hvor trappen "slutter" Skal være med skrivebord og hylder, som kreativ hjørne... vi er alle meget kreative her hjemme og elsker at tegne, male og meget andet og især min mand tegner meget... så det bliver dejligt at få plads til at det kan være et sted uden det skal pakkes væk hver gang vi skal spise  og så der også er plads til at pigerne er med 

Og så ville jeg finde på noget under trappen til pigerne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

serinasmor

Kay skriver:

Starten er midt i rummet og min tanke er at ende vægen hvor trappen "slutter" Skal være med skrivebord og hylder, som kreativ hjørne... vi er alle meget kreative her hjemme og elsker at tegne, male og meget andet og især min mand tegner meget... så det bliver dejligt at få plads til at det kan være et sted uden det skal pakkes væk hver gang vi skal spise  og så der også er plads til at pigerne er med 

da vi boede i lille rækkehus med trappe byggede vi et skrivebord der passede i str præcist... af et skrivebord ...vi skar det til så det passede meget bedre.. har aldrig lavet hyggekrog under trappen men vil anbefale at sætte stof bag trinene da der ellers godt kan dryssr snavs i hovedet af en

Anmeld

24. september 2014

Kay

serinasmor skriver:

da vi boede i lille rækkehus med trappe byggede vi et skrivebord der passede i str præcist... af et skrivebord ...vi skar det til så det passede meget bedre.. har aldrig lavet hyggekrog under trappen men vil anbefale at sætte stof bag trinene da der ellers godt kan dryssr snavs i hovedet af en

Når ja det var en god idé med stof tak

Anmeld

24. september 2014

Christine

Kay skriver:

Det lyder skønt med et krea-hjørne! Glæder mig til at se hvad i finder på

Hvis du altså viser det frem til den tid 

Anmeld

24. september 2014

Kay

Christine skriver:

Det lyder skønt med et krea-hjørne! Glæder mig til at se hvad i finder på

Hvis du altså viser det frem til den tid 

Det skal jeg nok glæder mig så meget!

Anmeld

24. september 2014

Christine

Kay skriver:

Det skal jeg nok glæder mig så meget!

Det kan jeg godt forstå! Det bliver da skønt at få så meget plads.

Anmeld

24. september 2014

Kay

Christine skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det bliver da skønt at få så meget plads.

Ja helt 100

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.