under trappen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.827 visninger
16 svar
10 synes godt om
23. september 2014

Kay

Ha ha vi mangler en kategori om indretning 

Vi kommer til at havde en trappe hvor jeg tænker at der kunne komme til at være et hygge sted for pigerne... 

Nogle der vil vise deres "rum under trappen" frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Kay

23. september 2014

Studerendemor

Kay skriver:

Vi kommer til at havde en trappe hvor jeg tænker at der kunne komme til at være et hygge sted for pigerne... 

Vi har en hule under trappen med lammeskind, puder og lyskæder, der hænger på undersiden af trappetrinene. Det er virkelig hyggeligt. Min datter tager bøger og ghettoblaster med lydbøger med derind. Det tog lidt tid før hun rigtig fandt ud af at bruge hulen, men et par måneder efter at den blev lavet, tog hun den helt til sig og den betyder meget for hende nu. 

Anmeld

23. september 2014

Kay

Mor i Aarhus skriver:

Vi har en hule under trappen med lammeskind, puder og lyskæder, der hænger på undersiden af trappetrinene. Det er virkelig hyggeligt. Min datter tager bøger og ghettoblaster med lydbøger med derind. Det tog lidt tid før hun rigtig fandt ud af at bruge hulen, men et par måneder efter at den blev lavet, tog hun den helt til sig og den betyder meget for hende nu. 

Vil du vise billed?

Anmeld

23. september 2014

Princesspigen

fed ide..

jeg har ikke selv hule under trapper men fik da lidt ideer nu..

noget med puder, en masse blødt, måske et gardin for så de kan gemme sig og lege hule, an på hvor stort osv så måske et lille spejl på vægen så de kan fjolle, måske nogle søde billeder, klistermærker eller ligende på vægene som kunne gi lidt mere tøse hygge.. man kan lave lidt sjov med elastik snore ned fra loftet med bamser der sidder fast som de kan hive lidt i og fjolle rundt med dem også..

det var bare sådan lige mine hurtige tanker omkring det :-)

Anmeld

23. september 2014

Kay

Princesspigen skriver:

fed ide..

jeg har ikke selv hule under trapper men fik da lidt ideer nu..

noget med puder, en masse blødt, måske et gardin for så de kan gemme sig og lege hule, an på hvor stort osv så måske et lille spejl på vægen så de kan fjolle, måske nogle søde billeder, klistermærker eller ligende på vægene som kunne gi lidt mere tøse hygge.. man kan lave lidt sjov med elastik snore ned fra loftet med bamser der sidder fast som de kan hive lidt i og fjolle rundt med dem også..

det var bare sådan lige mine hurtige tanker omkring det :-)

Gode ideer

Anmeld

23. september 2014

TrineMine86

Synes også dette er hyggeligt, hvis man er lidt kreativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2014

TrineMine86

Og flere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2014

Kay

TrineMine86 skriver:

Synes også dette er hyggeligt, hvis man er lidt kreativ 

Det desværre ikke muligt under den trappe

Anmeld

23. september 2014

Christine

Kay skriver:

Vi har sådan en "løs" metal- og trætrappe, som ikke efterlader vildt mange muligheder. Pt har vi bare en Ikea Ektorp sofa derunder (og så knager med overtøj, men dette skal nok fjernes inden så længe).

Drengene morer sig meget godt med at hænge i trappen og så lade sig falde ned på sofaen 

Men sofaen er meget populær hos både voksne og børn, på trods af den lidt sjove placering. Har ikke lige taget et billede, for det er altså sådan ret basic og måske kedeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.