Hvad ville du Gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Aprilbaby2015

Anonym skriver:

Jeg fandt for kort tid siden ud af at jeg står i RKI, men jeg vidste ikke hvorfor da jeg ellers altid betaler mine regninger. 

I dag fik jeg så fat i det firma jeg åbenbart skylder penge og det viste sig at det er ting min eks har købt - endda kun få dage før han smed mig ud!

Jeg har fået at vide at jeg skal anmelde det da det er en bedrageri sag, men samtidig frygter jeg også for hvad det vil gøre ved samarbejdet omkring det barn vi har sammen.

Hvad ville I gøre i den ssituation? 

Det ville da ikke være fair over for jeres barn, hvis du ikke meldte ham.?

men kan godt forstå din bekymring  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Isabella_mor

hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at købe ting i andres navn uden samtykke?? 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Måske.. alt er jo brugbart.. så længe du bare ikke har haft adgang som evt bruger... 

jeg fik en midlertidig kode, men sluttede samtalen af med at bede dem slette kontoen.

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at købe ting i andres navn uden samtykke?? 

det er også det der undre mig.

men de har heldigvis lukket kontoen nu, så han vil ikke kunne gøre det igen.

Anmeld

23. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

det er også det der undre mig.

men de har heldigvis lukket kontoen nu, så han vil ikke kunne gøre det igen.

der må da være en fejl/ulovlighed ved at kunne lade folk købe i et navn uden at der er nogen form for validering ved... 

det må da være firmaets ansvar... 

jeg havde anmeldt det, for dælen jeg var blevet vred hvis NOGEN gjorde det mod mig... 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

der må da være en fejl/ulovlighed ved at kunne lade folk købe i et navn uden at der er nogen form for validering ved... 

det må da være firmaets ansvar... 

jeg havde anmeldt det, for dælen jeg var blevet vred hvis NOGEN gjorde det mod mig... 

kæresten og jeg er også enige om at vi går til politiet i morgen, fortæller dem hvordan det hele hænger sammen - og så får vi se hvad der så sker. 

Anmeld

23. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

kæresten og jeg er også enige om at vi går til politiet i morgen, fortæller dem hvordan det hele hænger sammen - og så får vi se hvad der så sker. 

Ja... det synes jeg er en god idé  

jeg havde gjort det samme.

og lad det ikke gå ud over jeres fælles barn, nok er han et røvhul, men han er stadig far til jeres barn, og selvom du synes han er en kæmpe nar, (hvilket han også er) så er det ikke jeres barn der skal betale prisen  

så hvis der opstår problemer så overvej lige hvordan du vil tackle det så det ikke går ud over barnet  

men det har du sikkert allerede tænkt over, men jeg kan ikke lade være med at tænke det, og så ville jeg hellere skrive det  

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Ja... det synes jeg er en god idé  

jeg havde gjort det samme.

og lad det ikke gå ud over jeres fælles barn, nok er han et røvhul, men han er stadig far til jeres barn, og selvom du synes han er en kæmpe nar, (hvilket han også er) så er det ikke jeres barn der skal betale prisen  

så hvis der opstår problemer så overvej lige hvordan du vil tackle det så det ikke går ud over barnet  

men det har du sikkert allerede tænkt over, men jeg kan ikke lade være med at tænke det, og så ville jeg hellere skrive det  

jeg vil også gøre alt for at børnene (vores fælles og min lille) ikke mærker noget - eller i hvert fald så lidt som muligt.

Anmeld

24. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

jeg fik en midlertidig kode, men sluttede samtalen af med at bede dem slette kontoen.

Eij, det er bestemt ulovligt hvis det er sådan.... 

Både fra firmaets og din eks side....

rystende at firmaer handler så skødesløs.... 

Godt du du har fået den slettet

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har talt med politiet i dag og de siger der desværre ikke kan køres en sag fordi at vi var samlevende og havde delvis fælles økonomi. 

det eneste jeg kan gøre nu er at bede min eks betale sine ting og kontakte firma så regning står i hans navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.