Hvad ville du Gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
19 svar
3 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg fandt for kort tid siden ud af at jeg står i RKI, men jeg vidste ikke hvorfor da jeg ellers altid betaler mine regninger. 

I dag fik jeg så fat i det firma jeg åbenbart skylder penge og det viste sig at det er ting min eks har købt - endda kun få dage før han smed mig ud!

Jeg har fået at vide at jeg skal anmelde det da det er en bedrageri sag, men samtidig frygter jeg også for hvad det vil gøre ved samarbejdet omkring det barn vi har sammen.

Hvad ville I gøre i den ssituation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

WilliamDSTN

Jeg ville anmelde det, du skal da ikk stå i RKI for noget du ikk har gjort 

Anmeld

23. september 2014

Newsence

Jeg ville anmelde det.. Et samarbejde skal ikke være på betingelse af at han bedrager dig og bruger penge som du så skal betale... Han har været et kriminelt fjols og det skal du ikke betale for... Så anmeld det med det samme.. Det er ham ikke dig der har ødelagt noget i samarbejdet ved misbruge dit navn... 

Anmeld

23. september 2014

Nystart

Jeg ville anmelde det...

Og tænker, hmmm dukker der mon mere op?

Anmeld

23. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg fandt for kort tid siden ud af at jeg står i RKI, men jeg vidste ikke hvorfor da jeg ellers altid betaler mine regninger. 

I dag fik jeg så fat i det firma jeg åbenbart skylder penge og det viste sig at det er ting min eks har købt - endda kun få dage før han smed mig ud!

Jeg har fået at vide at jeg skal anmelde det da det er en bedrageri sag, men samtidig frygter jeg også for hvad det vil gøre ved samarbejdet omkring det barn vi har sammen.

Hvad ville I gøre i den ssituation? 

Anmeld ham!

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeg ville anmelde det...

Og tænker, hmmm dukker der mon mere op?

Jeg kom også til at tænke på at han ofte har fortalt om forskellige nye ting som han har købt og kom til at frygte at han stadig køber tingene i mit navn, så i morgen ringer jeg til firmaet hvor tingene er købt fra og sørger for at de ikke længere har nogen konti i mit navn.

Anmeld

23. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg kom også til at tænke på at han ofte har fortalt om forskellige nye ting som han har købt og kom til at frygte at han stadig køber tingene i mit navn, så i morgen ringer jeg til firmaet hvor tingene er købt fra og sørger for at de ikke længere har nogen konti i mit navn.

ÅH... håber at det "kun" er det du har opdaget indtil nu han har købt...

men handler han i dit navn, så er det jo dybt ulovligt, og jeg vil råde dig til at anmelde det du har opdaget, også for at stille dig selv bere HVIS der skulle dukke mere op...

Men ØV at han har kunne finde på det

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

kan en online chat med firmaets kundeservice tælle som bevis i en evt. sag?

Anmeld

23. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

kan en online chat med firmaets kundeservice tælle som bevis i en evt. sag?

Måske.. alt er jo brugbart.. så længe du bare ikke har haft adgang som evt bruger... 

Anmeld

23. september 2014

Nystart

Nystart skriver:

Måske.. alt er jo brugbart.. så længe du bare ikke har haft adgang som evt bruger... 

Eller det kan det jo hvis han sidder og prøver at handle i dit navn og på dine vejne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.