Vil ud af mit usunde forhold..Men?! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.260 visninger
13 svar
38 synes godt om
23. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg hader mit forhold  bliver behandlet SÅ dårligt. Ville råde alle til at smutte . Men hvordan gør ?  han snakker allerede om nyt kød og sender billeder af tynde piger nøgne . Skriver hvor klam jeg er i forhold til   10 min efter mente han intet ! lær mig at slippe . Hvis barejeg kunne blokke ham uden at tænke "han ændrer sig" "han skriver nok snart undskyld" Er ulykkelig med ham og uden ham. Hvordan giver man slip ? og holder fast  kan ikke mere!

Piger ?? skal jeg bare blokere ham ?? hvad med dedage jeg savner ham ??  læ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Jeg hader mit forhold  bliver behandlet SÅ dårligt. Ville råde alle til at smutte . Men hvordan gør ?  han snakker allerede om nyt kød og sender billeder af tynde piger nøgne . Skriver hvor klam jeg er i forhold til   10 min efter mente han intet ! lær mig at slippe . Hvis barejeg kunne blokke ham uden at tænke "han ændrer sig" "han skriver nok snart undskyld" Er ulykkelig med ham og uden ham. Hvordan giver man slip ? og holder fast  kan ikke mere!

Først sender jeg lige et stort kram  INGEN fortjener at blive behandlet sådan!

Men jeg må også sige, og nu er jeg 100% ærlig, at hvis du ikke allerede er skredet efter det han har gjort, ja så er der et eller andet galt med dig. Hvordan kan du lade ham behandle dig sådan? Hvor er respekten for dig selv? Jeg var skredet MED DET SAMME han havde lavet det der stunt. Det er SA sindssygt at han kan finde på at snakke sådan til dig. Forstår simpelthen ikke i mit hovede hvordan du kan have svært ved at gå fra sådan en mand - men igen, der er jo også mange kvinder der har svært ved at bryde ud af eksempelvis voldelige forhold, det forstår jeg heller ikke, men der må jo ligge et eller andet bag. Håber ihvertfald at du får samlet mod nok til at sige STOP og komme VÆK fra ham!!! Du fortjener meget bedre.

Held og lykke

Anmeld

23. september 2014

serinasmor

du går fra ham for han fortjener dig ikke...

du blokerer ham alle steder det et muligt ... tlf, facebook, twitter osv. 

du alierer dig med en veninde eller 2 de dage det er værst så de kan være sammen med dig og hygge - og frem for alt holde din telefon ... sørg for at have aftaler de fleste dage ... de dage der ikke er aftaler går du en lang tur med dig selv, løber er forkæler dig selv mef langt bad og hudpleje eller lignende

Anmeld

23. september 2014

lille-fisen

Du skal ikke bare blokere ham - du skal slette ham fra facebook og slette hans nummer - nu! Hvis du har iPhone ved jeg at du helt kan blokere hans nummer fra den så han ikke kan ringe eller skrive til dig. Ellers kunne du jo overveje at få nyt nummer. Slet ham og tag kontrollen tilbage over dit liv.

Livet er for kort til sådan en idiot - når du har været uden ham noget tid vil du også opdage at det kan du sagtens og at du har det meget bedre uden sådan en skovl i dit liv. 

Jeg ville fjerne ham helt fra mit liv og så ville jeg vende blikket indad og gøre noget godt for mig selv. Du har fortjent en bedre fyr end ham - og det ved du jo sikkert også godt?

Anmeld

23. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Har du et familiemedlem eller en god veninde, som du kan snakke med om hvordan du har det? Som du kan fortælle hvordan han behandler dig, så du har én der kan støtte dig og hjælpe dig?

Hvis jeg var dig, ville jeg skrive ham en mail at du vælger at afslutte jeres forhold fordi han behandler dig dårligt og du bliver ulykkelig af at være sammen med ham. Og derefter slet ham på facebook, blokér ham på telefon og mail.

Og så brug dit familiemedlem eller din veninde til at hjælpe dig i tiden efter, hvor I kan være sammen og du kan ringe og få støtte til at modstå når du får lyst til at tage kontakt til ham igen.

Ét er sikkert: Du skal ikke være sammen med ham. Han er ikke god for dig - og du fortjener at blive behandlet ordentligt.

Anmeld

23. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg tvivler ret meget på at det er HAM du savner. Mon ikke det mere er tanken om hvad du KUNNE have sammen med en kæreste - HVIS han altså havde været en normalt fungerende psykisk stabil person. For det er han ikke. Og det er jeg bange for du heller ikke er, i hvert fald så længe du har noget med den spade at gøre 

Det du beskriver er psykisk terror og han trives ved at se dig have det dårligt - det lyder da ikke specielt charmerende, vel? Skynd dig væk!! Bloker ham og gem dig for ham, hvis du er nødt til det! Og så glem alt om ham.

Anmeld

23. september 2014

B&J

Du savner ham ikke men trygheden i det du kender i jeres forhold, det er et meget usundt forhold. Og ja du forstår når du er kommet ud af forholdet og der er gået noget tid hvor stærk du bliver og hvor dejligt du får det igen.... Se at kommer væk fra sådan en mand. Eller du kommer holdt længere og længere ned 

Anmeld

24. september 2014

Camilla <3

Det der fortjener du på ingen måde! Og nej! Han ændre sig ikke, og nej det bliver ALDRIG bedre. 

Jeg ved det er svært, men du er nødt til at slette og blokere ham alle steder. og så hold dig beskæftiget, ses med dine veninder, forkæl dig selv. 

det hjalp i hvertfald mig bedst, når jeg skulle komme mig over en fyr. 

Anmeld

24. september 2014

Fru Frederiksen.

Pu ha se og få ham droppet, han gør ikke noget godt for hverken dig el ham selv, skriv til ham at nu er det slut. Du skal ikke finde dig i at behandler han dig så dårligt, hverken du el ham kommer videre på en positiv måde, når han er sådan, bliver det aldrig godt. Ved at afslutte forholdet, giver du ikke bare dig selv en chance for at få det bedre, han får mulighed for at se på sig selv, selv om der nok går lang tid før 10 øren falder og han finder ud af at det. Hold dig langt væk fra ham, slet og blokerer ham fra alt, Tlf og facebook osv, hvis han ringer fra et andet nr så skynd dig at lægge på igen. 

Glem alt om ham , når du har glemt ham, så får du en dejlig og sød kæreste, som syntes du er sød og den dejligste i verden  

Anmeld

24. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Han ændre sig aldrig, kan du lige så godt lære at leve med. Sig til ham at du har fået nok og at du ikk gider mere, blokere ham og prøv så vidt muligt at lave noget andet end at sidde at tænke på ham, jeg kender godt den følelse, af at self ændre han sig self begynder han at opføre sig pænt, men det gør de bare ikk og det er så synd for dig hvis du skal sidde i det forhold og få det værre og værre. 

Du må endelig ikk opfatte den her besked som om jeg er ude efter dig, jeg har selv stået i den kattepine og ved hvordan det er, og synes ikk nogle mennesker fortjener at blive behandlet sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.