A1990 skriver:
Jeg vil bare bakke op omkring sur røv.. 
Bliver også ofte snydt af brunt udflåd, men som så alle gange er endt i mens.. Og kender også følelsen af ikke at ville tage en test, i bare frygt for at se eendnu en negativ test.
Håber den undersøgelse du skal til vil hjælpe jer 
Jeg blev scannet fredag efter min mærkelige mens (8 dage efter det startede) og hun kunne se på mine æg, at jeg var gået i gang med en ny cyklus - så det har jo været min mens ... Hun sagde at hun ikke kunne sige hvad det havde skyldtes, men at det nok var fordi jeg ikke havde haft ægløsning, og derfor var det rester fra sidste mens - der kom denne gang - men selvf kunne hun ikke sige det med sikkerhed ..
Operationen gik godt, men min højre æggeleder var helt fyldt med vand, så den valgte de at fjerne ... Nu kan jeg godt forstå at vi ikke kommer nogen vegne .. Den har jo skyllet alt ud - som kunne have været
Nu skal vi bare videre, pg vi venter "spændt" på at komme i gang med IVF behandling
Så vil råde jer alle sammen til at blive tjekket - om så det er for at få af vide at i ikke "fejler noget" - så bare for en sikkerhedsskyld ... Vi kunne har prøvet i mange flere måneder uden held, og nu hvor den ødelagte æggeleder er væk, kan vi se noget lys forude
så bliv tjekket for Søren!!!! Og så kan man altid tage det skridt for skridt 

Anmeld