Brunt menstruation??? Andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
13 svar
8 synes godt om
21. september 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg og min kæreste har prøvet at blive gravide i 14 mdr. Og er lige blevet testet på fertilitetsklinik (kæresten er tip top men jeg havde noget på den ene æggeleder, som skal tjekkes d. 7. Oktober via kikkert operation)

her går vi så og venter på at det bliver d. 7., og jeg skulle have min mens i torsdags. 

Der kommer(som der plejer) brunt mens, og jeg venter , men der er noget anderledes end der plejer .. 

Mens kommer ikke - altså der er stadig en stribe "brunt" om dagen og det har været sådan her siden torsdag.. 

Nu overvejer vi meget om det kan være en graviditet ? Har andre oplevet noget lignende ? 

Har ikke tænkt over om det kunne være graviditet før nu, når det varer så lang tid .. Jeg har haft det underligt i en uges tid (hovedpine/migræne) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg og min kæreste har prøvet at blive gravide i 14 mdr. Og er lige blevet testet på fertilitetsklinik (kæresten er tip top men jeg havde noget på den ene æggeleder, som skal tjekkes d. 7. Oktober via kikkert operation)

her går vi så og venter på at det bliver d. 7., og jeg skulle have min mens i torsdags. 

Der kommer(som der plejer) brunt mens, og jeg venter , men der er noget anderledes end der plejer .. 

Mens kommer ikke - altså der er stadig en stribe "brunt" om dagen og det har været sådan her siden torsdag.. 

Nu overvejer vi meget om det kan være en graviditet ? Har andre oplevet noget lignende ? 

Har ikke tænkt over om det kunne være graviditet før nu, når det varer så lang tid .. Jeg har haft det underligt i en uges tid (hovedpine/migræne) 

Det kan godt være du er gravid Prøv at teste

Anmeld

21. september 2014

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Det kan godt være du er gravid Prøv at teste

Det er bare den skuffelse vi har fået hver gang den har været negativ , som jeg er bange for :/ 

lige nu ligger jeg i sengen og har det meget underligt i maven ... Lidt kvalme men mest sur opstød (kommer helt nede fra maven) har lige været på wc og bed ikke om jeg er ved at blive syg �� 

Anmeld

21. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Det er bare den skuffelse vi har fået hver gang den har været negativ , som jeg er bange for :/ 

lige nu ligger jeg i sengen og har det meget underligt i maven ... Lidt kvalme men mest sur opstød (kommer helt nede fra maven) har lige været på wc og bed ikke om jeg er ved at blive syg �� 

Tag en test kunne godt lyde om graviditet.

Anmeld

21. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Tag en test kunne godt lyde om graviditet.

Venter lige nogle dage med en test

Hvis jeg skulle være gravid, så er jeg lige nu i 4+3 ca - så er ikke sikker på den ville kunne teste rigtigt��

er der andre med egne / andres erfaringer mht brunt mens og graviditet ??

Anmeld

21. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Hvis jeg skulle være gravid, så er jeg lige nu i 4+3 ca - så er ikke sikker på den ville kunne teste rigtigt��

Man brude kunne teste allerede fra 4+0 så jo den skal nok give det rigtige svar

Anmeld

21. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tror bare, at du er bange for endnu en negativ test og derfor nu finder på undskyldninger for ikke at tage en (hvilket er fuldt forståeligt i din situation).

Der er ikke nogen, der med sikkerhed kan fortælle dig, hvad det skyldes, men tag en test, så har du da fået besvaret et af spørgsmålene.

Anmeld

21. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror bare, at du er bange for endnu en negativ test og derfor nu finder på undskyldninger for ikke at tage en (hvilket er fuldt forståeligt i din situation).

Der er ikke nogen, der med sikkerhed kan fortælle dig, hvad det skyldes, men tag en test, så har du da fået besvaret et af spørgsmålene.

Ja, du har nok ret 

Anmeld

21. september 2014

Anonym trådstarter

Har lige taget en test men var desværre negativ 

venter os ser tiden an - måske kommer den "rigtige" mens i løbet af ugen  

Anmeld

22. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Har lige taget en test men var desværre negativ 

venter os ser tiden an - måske kommer den "rigtige" mens i løbet af ugen  

Det er jeg ked af at høre ! Du må ikke give op (selvom det er svært) vi har selv prøvet i 2 år nu .. DET ER BARE SUR RØV 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.