få dråber blod og tårene vælter bare ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har blødt på same tidspunkt i begge mine graviditeter, men har født 2 sunde børn

Forstår udmærket du er nervøs, med det du tidligere har gennemgået. Krydser fingre for alt forløber som det skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Stimap

Jeg pletblødte i to dage, da jeg var i uge 7 og alt var/er godt inde ved den lille 

jeg er sikker på alt er som det skal være inde i din mave 

Håber på det bedste for dig/jer.. 

Anmeld

20. september 2014

Trekløver(:

M_V skriver:

Først et stort  Det er bare ikke sjovt at være så nervøs. 

Kan "berolige" dig med at jeg blødte lidt i uge 7. Få dråber på toiletpapir når jeg tørrede mig. Det betød ingenting, og fik en dejlig pige ud af det. Mange oplever en lille smule blod i løbet af en graviditet. Men det er klart du er mere nervøs, nu hvor du har oplevet at miste før. 

Jeg var nok taget til en tryghedsscanning, for at få ro hvis jeg var dig. 

Hvor er det dejligt at høre, du ikke bløder mere. Kan godt forstå du synes det er hårdt med nervøsiteten, men man kan ikke altid styre sine følelser. Jeg tror du får en større ro efter NF. Det gør de fleste

Ersikker på din lille spire vokser sig stor og stærk.. 

Anmeld

22. september 2014

Another Chance

En lille glad opdate, blødte kun meget lidt i lørdags og så ikke mere end det. 

Jeg er sikker på at min lille bebs vokser som den skal og er ikke nervøs mere.  Tager det som et rigtig godt tegn at jeg bare er så dødtræt hele tiden, alt min energi går jo nok til babyen 

Anmeld

22. september 2014

Babydrøm

Another Chance skriver:

Hej alle.

Jeg er gravid nu i 7 snart 8 uge og kunne i dag se at der var kommet ganske få dråber blod da jeg tørrede mig efter toilet besøg.

Ved at det er meget normalt at man bløder en lille smule ved denne tid, men efter 2 SA så er jeg sq meget nervøs for at det skulle ske igen.

Ringede til vagtlægen der beroligede mig, da jeg jo virkelig græd i telefonen, han sagde at hvis det tog til med blødningen og smerterne så kunne det måske godt være endnu en og så kunne de godt se på mig, der var desværre ingen tider til akut scanninger i dag og håber virkelig ikke at det bliver nødvendigt i morgen eller noget.

Det der med bare lige pludselig at kunne bryde grædende sammen, det kan jeg nu godt skrive under på... Det er for resten meget svært at nyde at være gravid når det stadig lægger lidt i mine tanker fra sidste gang i 2011 hvor jeg mistede.

Vil bare lige høre om i også har prøvet det? Og kan i skrive noget der måske kunne give mig lidt mere ro i sjælen?

Ville lige sende dig en masse 

Anmeld

28. september 2014

Another Chance

Ej hvor er det dog hårdt, bløder igen  denne gang noget mere end sidste gang, men det er også tideb til min mens så håber virkelig at det er derfor. 

Skal til barnedåb i dag, men hvis det tager til og jeg får smerter så skal jeg nok lige ringe til vagtlægen og hvis der ikke sker noget videre så tager jeg lige ind til min egen læge i morgen 

Anmeld

28. september 2014

Sandratoft

Another Chance skriver:

Ej hvor er det dog hårdt, bløder igen  denne gang noget mere end sidste gang, men det er også tideb til min mens så håber virkelig at det er derfor. 

Skal til barnedåb i dag, men hvis det tager til og jeg får smerter så skal jeg nok lige ringe til vagtlægen og hvis der ikke sker noget videre så tager jeg lige ind til min egen læge i morgen 

Altså, stadig et godt tegn at du ikke har smerter

Anmeld

28. september 2014

Trekløver(:

Another Chance skriver:

Det er et godt tegn, at du ikke har smerter og nogle oplever at bløde hele graviditeten igennem omkring deres menstrautions tidspunkt. Ville alligevel hvis jeg var dig tage til indten en selvbetalt scanning snarrest eller ringe til lægen og spørger om en akut scanning så du kan slappe af og få vished. 

Anmeld

28. september 2014

Another Chance

Jeg ringede til vagtlægen og snakkede omkring hvordan jeg havde det og han forstod mig godt og samme besked, skulle bare slappe af og prøve at være positiv. HA det er sq svære end bare sådan lige. 

Vil tage ind til min læge i morgen og spørge om muligheden for en trygheds scanning og hvis han ikke vil sende mig til en så betaler vi selv for en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.