få dråber blod og tårene vælter bare ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
18 svar
16 synes godt om
20. september 2014

Another Chance

Hej alle.

Jeg er gravid nu i 7 snart 8 uge og kunne i dag se at der var kommet ganske få dråber blod da jeg tørrede mig efter toilet besøg.

Ved at det er meget normalt at man bløder en lille smule ved denne tid, men efter 2 SA så er jeg sq meget nervøs for at det skulle ske igen.

Ringede til vagtlægen der beroligede mig, da jeg jo virkelig græd i telefonen, han sagde at hvis det tog til med blødningen og smerterne så kunne det måske godt være endnu en og så kunne de godt se på mig, der var desværre ingen tider til akut scanninger i dag og håber virkelig ikke at det bliver nødvendigt i morgen eller noget.

Det der med bare lige pludselig at kunne bryde grædende sammen, det kan jeg nu godt skrive under på... Det er for resten meget svært at nyde at være gravid når det stadig lægger lidt i mine tanker fra sidste gang i 2011 hvor jeg mistede.

Vil bare lige høre om i også har prøvet det? Og kan i skrive noget der måske kunne give mig lidt mere ro i sjælen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Trekløver(:

Another Chance skriver:

Hej alle.

Jeg er gravid nu i 7 snart 8 uge og kunne i dag se at der var kommet ganske få dråber blod da jeg tørrede mig efter toilet besøg.

Ved at det er meget normalt at man bløder en lille smule ved denne tid, men efter 2 SA så er jeg sq meget nervøs for at det skulle ske igen.

Ringede til vagtlægen der beroligede mig, da jeg jo virkelig græd i telefonen, han sagde at hvis det tog til med blødningen og smerterne så kunne det måske godt være endnu en og så kunne de godt se på mig, der var desværre ingen tider til akut scanninger i dag og håber virkelig ikke at det bliver nødvendigt i morgen eller noget.

Det der med bare lige pludselig at kunne bryde grædende sammen, det kan jeg nu godt skrive under på... Det er for resten meget svært at nyde at være gravid når det stadig lægger lidt i mine tanker fra sidste gang i 2011 hvor jeg mistede.

Vil bare lige høre om i også har prøvet det? Og kan i skrive noget der måske kunne give mig lidt mere ro i sjælen?

Først et stort  Det er bare ikke sjovt at være så nervøs. 

Kan "berolige" dig med at jeg blødte lidt i uge 7. Få dråber på toiletpapir når jeg tørrede mig. Det betød ingenting, og fik en dejlig pige ud af det. Mange oplever en lille smule blod i løbet af en graviditet. Men det er klart du er mere nervøs, nu hvor du har oplevet at miste før. 

Jeg var nok taget til en tryghedsscanning, for at få ro hvis jeg var dig. 

Anmeld

20. september 2014

Another Chance

M_V skriver:

Først et stort  Det er bare ikke sjovt at være så nervøs. 

Kan "berolige" dig med at jeg blødte lidt i uge 7. Få dråber på toiletpapir når jeg tørrede mig. Det betød ingenting, og fik en dejlig pige ud af det. Mange oplever en lille smule blod i løbet af en graviditet. Men det er klart du er mere nervøs, nu hvor du har oplevet at miste før. 

Jeg var nok taget til en tryghedsscanning, for at få ro hvis jeg var dig. 

Hej.

Åh tak for dine beroligende ord og for det dejlige

Desværre så var der ingen tider til en akut scanning i dag, men hvis det tog til så var der nok en i morgen. Græd desværre så meget i telefonen med vagtlægen at jeg ikke fik spurgt ind til om det var muligt at få tid i morgen til en akut scanning og gider ikke ringe op igen, for skulle først ringe ind igen hvis blødningen og smerterne tog til.

Var lige ud og tjekke, der var ikke mere blod, smilte bare fordi at der ikke var noget nu. Men er stadig frygtelig nervøs. Men som lægen sagde jeg skulle bare tage det stille og roligt i dag, så det gør jeg nok også bare lige så.

Det er virkelig træls at være SÅ nervøs i den tid hvor jeg virkelig bare burde være SÅ lykkelig, men vil nu også sige at jeg er da meget lykkelig over at være gravid, et stort ønske er endelig opfyldt, nu skal jeg bare bære den til termin.

Anmeld

20. september 2014

modesty

Another Chance skriver:

Hej alle.

Vi var igennem IVF behandling for at blive gravide, og jeg blødte også omkring de første 2 menstruationer (cirka uge 7-8 og igen cirka uge 12). Det var så ubehageligt og jeg var virkelig bekymret. Heldigvis var der intet i vejen.

Jeg  for jeres lille spire!

Anmeld

20. september 2014

Emisoph

Jeg blødte en smule omkring uge 8, uge 12 og så ultrasvagt ca. uge 16, det passede nogenlunde med menstruations tidspunkterne, men nøj jeg var urolig mens det stod på! Der kom ikke mere i løbet af graviditeten og på trods af virkelig slemme smerter under blødningerne, viste scanninger og tjek at alt var i fineste orden I dag har jeg en sund og rask pige på 13 dage

Anmeld

20. september 2014

WilliamDSTN

Another Chance skriver:

Hej alle.

Jeg startede os med at bløde der 7 snart 8 og jeg var os død bange for at miste min lille baby og var til mange tjek, nogle gane blødte jeg meget og var så bange for at det var fordi jeg skulle miste ham, men så fandt de ud af det var mine blodkar der sprang der inde uden nogle grund så jeg blev helt lykkelig håber det er det samme med dig 

Anmeld

20. september 2014

Another Chance

Åh tak skal i ha alle sammen, fantastisk at høre at det er gået godt med jeres baby'er til trods for lidt blødninger

Føler mig virkelig paranoide, bare fordi at der kom ganske få næsten usynlige dråber blod, men tror og håber da absolut på at alt er ganske fint alligevel  og at der kommer en bette dreng eller pige næste år

Det er jo nok meget normalt at være pisse nervøs når man har mistet et par gange, men 3. gang lykkens gang som de sagde efter sidste SA, håber virkelig at de får ret i det.

Tak alle

Anmeld

20. september 2014

anonym10101

Hej alle.

Har ingen erfaring med det med SAer, men blødte selv både i første, anden og tredje trindestes og min datter er Sun og rask. Vil ønske dig held og lykke med det hele alligevel 

Anmeld

20. september 2014

qwaszx

Jeg blødte 3 pletter, hver på større med en 5'er,da jeg var 8+.

Fik en tid til scanning dagen efter, og det smukke lille blink var der stadig. 

Nu bliver min bandit snart 1 år. 

Anmeld

20. september 2014

Baby15

Jeg blødte utrolig meget sidste fredag-mandag. (4+0) 

vi vi har sikker på at håbet var ude,, men da jeg så fik svar på blodprøverne i fredags så tallene helt fin ud <3 

For at alt er ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.