M_V skriver:
Først et stort
Det er bare ikke sjovt at være så nervøs.
Kan "berolige" dig med at jeg blødte lidt i uge 7. Få dråber på toiletpapir når jeg tørrede mig. Det betød ingenting, og fik en dejlig pige ud af det. Mange oplever en lille smule blod i løbet af en graviditet. Men det er klart du er mere nervøs, nu hvor du har oplevet at miste før.
Jeg var nok taget til en tryghedsscanning, for at få ro hvis jeg var dig. 
Hej.
Åh tak for dine beroligende ord og for det dejlige 
Desværre så var der ingen tider til en akut scanning i dag, men hvis det tog til så var der nok en i morgen. Græd desværre så meget i telefonen med vagtlægen at jeg ikke fik spurgt ind til om det var muligt at få tid i morgen til en akut scanning og gider ikke ringe op igen, for skulle først ringe ind igen hvis blødningen og smerterne tog til.
Var lige ud og tjekke, der var ikke mere blod, smilte bare fordi at der ikke var noget nu. Men er stadig frygtelig nervøs. Men som lægen sagde jeg skulle bare tage det stille og roligt i dag, så det gør jeg nok også bare lige så.
Det er virkelig træls at være SÅ nervøs i den tid hvor jeg virkelig bare burde være SÅ lykkelig, men vil nu også sige at jeg er da meget lykkelig over at være gravid, et stort ønske er endelig opfyldt, nu skal jeg bare bære den til termin.
Anmeld