Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sujan skriver: Ja her plejer den at stå på gåtur.. Det elsker min datter.. Man kan faktisk finde lidt kastanjer nu.. Eller også går vi i centeret, leger med perler, tegner m.m... du kan også købe et lærred og akrylmaling så kan hun male et billede til sit værelse eller noget.. Det var en stor oplevelse her:-)
Ja her plejer den at stå på gåtur.. Det elsker min datter.. Man kan faktisk finde lidt kastanjer nu.. Eller også går vi i centeret, leger med perler, tegner m.m...
du kan også købe et lærred og akrylmaling så kan hun male et billede til sit værelse eller noget.. Det var en stor oplevelse her:-)
det tror jeg jeg gemmer til en af de dage far ikke er hjemme...
vil helst bruge at han er her til brænde krudt af med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Troede I havde en aftale med fødegangen i dag?!?
Her sker (heller) intet på den front og min mand skal på arbejde om lidt, så Adam (4 år) og jeg kal også finde på noget at lave idag (og i morgen!)
LinLin skriver: Troede I havde en aftale med fødegangen i dag?!? Her sker (heller) intet på den front og min mand skal på arbejde om lidt, så Adam (4 år) og jeg kal også finde på noget at lave idag (og i morgen!)
der er ik sket det vilde endnu... så vi skal ud og lave noget
men er forventningsfuld... kan godt være den travetur i dyrehaven var en god ide alligevel
Kay skriver: vores aftale i dag er blevet aflyst... vi bor i lyngby lige nord for kbh vi er mor: højgravid og bækkenløsning far: i fuld vigør og elna: 2 år med krudt i bagdelen... hvad skal vi finde på at lave sådan en dejlig dag??
vores aftale i dag er blevet aflyst...
vi bor i lyngby lige nord for kbh
vi er mor: højgravid og bækkenløsning
far: i fuld vigør
og elna: 2 år med krudt i bagdelen...
hvad skal vi finde på at lave sådan en dejlig dag??
En tur i badeland/svømmehal? Er det ikke god til dit bækken?
En tur i dyrehaven. Samle kastanjer og så har I ogsp en hyggelig aktivitet til når I kommer hjem
Kay skriver: der er ik sket det vilde endnu... så vi skal ud og lave noget men er forventningsfuld... kan godt være den travetur i dyrehaven var en god ide alligevel
Vi er lige kommet hjem fra kastanietur
- så kom nu, lillesøster
Frk_Louise skriver: En tur i badeland/svømmehal? Er det ikke god til dit bækken?
Joh men er der ikke noget med at man ikke må når slimproppen er gået?
LinLin skriver: Vi er lige kommet hjem fra kastanietur - så kom nu, lillesøster
Vi endte med en tur ind forbi mandens gamle arbejde og hente baby autostol og så i Rødovrestorcenter, men ganske rigtig mange store vilde børn i legeland så det ville Elna ikke
Kay skriver: Joh men er der ikke noget med at man ikke må når slimproppen er gået?
Åh, det ved jeg så ikke. Det kan da godt være, at der er noget om det
Frk_Louise skriver: Åh, det ved jeg så ikke. Det kan da godt være, at der er noget om det
Syntes jeg min læge snakkede noget om sidst jeg var der nede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128