hvad finder vi lige på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
19 svar
2 synes godt om
20. september 2014

Kay

vores aftale i dag er blevet aflyst...

vi bor i lyngby lige nord for kbh

vi er mor: højgravid og bækkenløsning

far: i fuld vigør

og elna: 2 år med krudt i bagdelen... 

hvad skal vi finde på at lave sådan en dejlig dag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2014

Nea85

Kay skriver:

vores aftale i dag er blevet aflyst...

vi bor i lyngby lige nord for kbh

vi er mor: højgravid og bækkenløsning

far: i fuld vigør

og elna: 2 år med krudt i bagdelen... 

hvad skal vi finde på at lave sådan en dejlig dag??

Hvad med legeland af en art? Der er åbnet et i Rødovre centret, men vi har ikke haft mulighed for at prøve det endnu, så jeg kan ikke udtale mig om, hvordan det er..

Hvis I ikke har bil, kører 200S lige til døren

Anmeld

20. september 2014

Kay

Nea85 skriver:

Hvad med legeland af en art? Der er åbnet et i Rødovre centret, men vi har ikke haft mulighed for at prøve det endnu, så jeg kan ikke udtale mig om, hvordan det er..

Hvis I ikke har bil, kører 200S lige til døren

sad godt og kiggede på det... men tænker at når det er så nyt er der sikkert fyldt af mennesker... og hvis der er mange vilde og større børn på et sted bliver elna meget utryg 

Anmeld

20. september 2014

Sujan

Her har jeg heldigvis fundet en veninde med børn til at underholde os:-) er alene med min datter på 2 og mere end højgravid.. Kunne ikke lige overskue at lege med hende hele dagen da jeg også bare har ondt:-( 

så om et par timer køre vi ud og bliver lidt forkælet:-)

Anmeld

20. september 2014

Nea85

Kay skriver:

sad godt og kiggede på det... men tænker at når det er så nyt er der sikkert fyldt af mennesker... og hvis der er mange vilde og større børn på et sted bliver elna meget utryg 

Det samme med Clara på 3 år Jeg var alene afsted med hende ude i det i Fields, da jeg var højgravid, og vi endte med at gå efter kort tid, for der var for mange mennesker og store børn. Også fordi jeg ikke rigtig havde mulighed for at gå så meget rundt med hende som hvis jeg ikke var højgravid

Der ligger også et i Grøndalscentret, men der skal man booke for vistnok to timer ad gangen i weekenden. Det er ikke så stort, og derfor bliver det hurtigt lidt crowded.. Vi har til gengæld god erfaring med det, når det er hverdag

Jeg håber, I finder på noget sjovt og hyggeligt at lave

Anmeld

20. september 2014

Kay

Sujan skriver:

Her har jeg heldigvis fundet en veninde med børn til at underholde os:-) er alene med min datter på 2 og mere end højgravid.. Kunne ikke lige overskue at lege med hende hele dagen da jeg også bare har ondt:-( 

så om et par timer køre vi ud og bliver lidt forkælet:-)

kan 100% forstå dig... og med 54 kvm her hjemme skal vi UD og boltre os... eller dem... 

Anmeld

20. september 2014

Kay

Nea85 skriver:

Det samme med Clara på 3 år Jeg var alene afsted med hende ude i det i Fields, da jeg var højgravid, og vi endte med at gå efter kort tid, for der var for mange mennesker og store børn. Også fordi jeg ikke rigtig havde mulighed for at gå så meget rundt med hende som hvis jeg ikke var højgravid

Der ligger også et i Grøndalscentret, men der skal man booke for vistnok to timer ad gangen i weekenden. Det er ikke så stort, og derfor bliver det hurtigt lidt crowded.. Vi har til gengæld god erfaring med det, når det er hverdag

Jeg håber, I finder på noget sjovt og hyggeligt at lave

ja sådan nogle legeland er bare mere hyggelige i hverdagene 

Anmeld

20. september 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Gå en tur i dyrehaven? Ud at samle kastanjer? Eller svampe  

Anmeld

20. september 2014

Sujan

Kay skriver:

kan 100% forstå dig... og med 54 kvm her hjemme skal vi UD og boltre os... eller dem... 

Ja her plejer den at stå på gåtur.. Det elsker min datter.. Man kan faktisk finde lidt kastanjer nu.. Eller også går vi i centeret, leger med perler, tegner m.m...

du kan også købe et lærred og akrylmaling så kan hun male et billede til sit værelse eller noget.. Det var en stor oplevelse her:-) 

Anmeld

20. september 2014

Kay

BabyLove83 skriver:

Gå en tur i dyrehaven? Ud at samle kastanjer? Eller svampe  

ja det ligger også som en af overvejelserne... lige nu kæmper jeg med at få sparket de to igang med at tage tøj på  

for en sjælden gang skyld er mor den mest friske her hjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.