Kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Dictes mor

Jeg har ikke rigtig noget spændende at fortælle, men havde bare lyst til at skrive til jer alligevel, og høre hvad I skal få denne her skønne sommerdag til at gå med?

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg har ikke rigtig noget spændende at fortælle, men havde bare lyst til at skrive til jer alligevel, og høre hvad I skal få denne her skønne sommerdag til at gå med?

Knus Camilla

God morgen.

Jamen idag skal jer arbejde. Får 4 stk. unger som jeg håber er søde idag
Havde et tre-stemmigt skrigekor igår! Var godt nok træt da jeg fik fri.

Jeg har liget lavet en skål med noget frugt og nogle riskiks og en flaske vand, som jeg vil tage med i haven så spiser vi formiddagsfrugt derude på et tæppe.

I eftermiddag skal jeg bare slappe lidt af. Hente Liva kl. 15.
Og i aften skal jeg et smut i Bilka og have handlet ind til de 3 kager jeg skal lave til weekenden.

Hvad skal du lave?

Anmeld

20. august 2009

Dictes mor

Jeg skal lige ligge lidt på sofaen til det værste kvalme er overstået, og så skal jeg i haven under parasolen og læse i den her fantastiske bog skrevet af Jools Oliver (Jamie Olivers kone) om da hun blev gravid og mor. Skøn bog, det er vist tredje eller fjerde gang jeg læser den I aften skal jeg ud og bade med Molly ved søen, det tror jeg hun trænger til med den lange sorte pels i varmen

Anmeld

20. august 2009

NaFe

Det kender jeg skam godt......

Her skal vi ned til min mor og hive badebassinet frem, så feluca kan få sig en lille dukkert...det elsker hun helt vildt meget...sikkert på hun bliver svømmer som sin mor var...hihi....

solskins hilsner fra natasja og feluca

Anmeld

20. august 2009

oo

godmorgen!

årh ja, den bog har jeg faktisk også og den er rigtig rigtig sød og hyggelig.

jeg skal læse the mill on the floss til min rådne bachelor opgave...hver dag får jeg lige læst 30 sider mindre end planlagt så nu har jeg et kæmpe hængeparti og jeg havde ellers aftalt med mig selv den skulle læses færdig til weekenden, for vi får besøg af to af Sørens venner fra imorgen af så jeg skal selvfølgelig også vaske sengetøj og støvsuge og den slags trælse ting...men først tror jeg, at jeg skal ned i skoven og snakke lidt med nogen om en baby

(jeg er i meget højt humør her til morgen fordi mine mavesmerter, som har været igang en uge nu og stadig mangler to uger, før jeg slipper helt, er på et minimum, så jeg springer rundt og ømmer mig kun en lille smule )

Anmeld

20. august 2009

Vingummien

Det kender vi vist alle

Jeg skal bare slappe af, har lige afleveret Emil i vuggestue, har godt nok selv fri idag, men da han har været syg syntes jeg han skal derover og så skal han hygge med mor i morgen
Så tror jeg at jeg skal ned til byen og kigge lidt og ønske jeg havde en million til at shoppe for
Og så skal Emil hentes kl 14 igen og så skal vi hjem og hygge

Ikke det vilde jeg skal idag, men bliver rart bare at kunne slappe af

Anmeld

20. august 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Knus Camilla

til dig Camilla, er hvad jeg skal starte min dag med

og så skal jeg lige give Malucca grød, og så køre vi op til mine forældre, hvor mine niecer er. Så Malucca skal lege med sine "siner". Hmm måske hun skal ha´en badetur outside. Og jo vi kommer først hjem igen lørdag

Rigtig god til dig og alle de andre søde piger.

Anmeld

20. august 2009

Dictes mor

Det lyder som om I allesammen skal hygge jer en masse med frugtpicnic i haven (håber ikke du får et firestemmigt kor idag ),  badetur med den fremtidige svømmer Feluca, en dag i skoven i det fynske gudskelov uden smerter (det er jeg virkelig glad for at høre Trine, jeg sender en bøn til skovgudinden om at sende dig en baby), en hyggelig dag med shopping, mon ikke der bliver råd til en is i varmen og sidst men ikke mindst skal skønne lille Malucca ud og lege med sine kusiner, heldige tøs.

Jeg er sikker på, at I allesammen får en skøn dag. Nu vil jeg ringe til søs og snakke i timevis tror jeg, det er så hyggeligt.

Anmeld

20. august 2009

KWL

Godmorgen oh i skønne kvinder

Jeg har lige pakket gaver ind til Tilde - hun fylder 5 år imorgen og det er stort. Så vil jeg nu igang med at lave en prinsesse kage for hvad andet ønsker man sig når man selv er en prinsesse.

Så en god lang tur med Ludvig og i eftermiddag en tur til Herning og besøge min skønne lille Anders og min søs. Han er nu tre dage og min søs er lidt nede og vende. Men mon ikke et besøg kan hjælpe hende.

Mange knus til jer alle

Anmeld

20. august 2009

oo

Kristinewl skriver:

Godmorgen oh i skønne kvinder

Jeg har lige pakket gaver ind til Tilde - hun fylder 5 år imorgen og det er stort. Så vil jeg nu igang med at lave en prinsesse kage for hvad andet ønsker man sig når man selv er en prinsesse.

Så en god lang tur med Ludvig og i eftermiddag en tur til Herning og besøge min skønne lille Anders og min søs. Han er nu tre dage og min søs er lidt nede og vende. Men mon ikke et besøg kan hjælpe hende.

Mange knus til jer alle

min moster plejer at sige, at der følger en obligatorisk 3. dags tudetur med til en fødsel. da min søster havde den dag, tog jeg også ud til hende, så jeg tror din søster blir riiiiiigtig glad for at få besøg

hov forresten (håber ikke jeg er for forward, du ved), men var det ikke imorgen du skulle til doktoren? i så fald ønsker jeg dig held og lykke og styrke og hvis ikke, vil ejg nøjes med at sige KÆMPE TILLYKKE til din store pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.