Kan jeg være gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Hvis det er meningen der skal være et plus, så kan jeg altså ane et plus :-) 

krydser!!!

Der skal være et pluds .. Årh jeg håber.. Billedet er taget efter det ene minut..og den er blevet tyderligere nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Der skal være et pluds .. Årh jeg håber.. Billedet er taget efter det ene minut..og den er blevet tyderligere nu

Ej, er det rigtigt?! Nej, hvor er det fantastisk!!! Ej, hvor er jeg vild glad på dine vejne, selvom jeg ikke kender dig :-) Ih, hvor er det spændende!!

Anmeld

24. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Ej, er det rigtigt?! Nej, hvor er det fantastisk!!! Ej, hvor er jeg vild glad på dine vejne, selvom jeg ikke kender dig :-) Ih, hvor er det spændende!!

Årh tak skal du have !  Vi skriver bare så godt sammen synes jeg  Årh jeg håber den holder ved..jeg ligger lige et billed ind af testen ind senere (har lidt travlt nu) så kan du se hvordan den ser ud nu 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Årh tak skal du have !  Vi skriver bare så godt sammen synes jeg  Årh jeg håber den holder ved..jeg ligger lige et billed ind af testen ind senere (har lidt travlt nu) så kan du se hvordan den ser ud nu 

Ja, gør endelig det :-) Det er godt nok spændende! Er det egentlig jeres første så?

Anmeld

24. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Ja, gør endelig det :-) Det er godt nok spændende! Er det egentlig jeres første så?

Ja det er vores første smider det lige ind nu..det her billed er taget på 3 minut

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Ja det er vores første smider det lige ind nu..det her billed er taget på 3 minut

Jeg tør godt, at sige tillykke!

T I L L Y K K E ! 

Hvor er det fantastisk for jer!

Er du helt rundt på gulvet nu? Kan huske da jeg var gravid med min dreng Victor- jeg kunne slet ikke forstå det, og dansede rundt... Og tjekkede testen 117 gange ����

Anmeld

24. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Jeg tør godt, at sige tillykke!

T I L L Y K K E ! 

Hvor er det fantastisk for jer!

Er du helt rundt på gulvet nu? Kan huske da jeg var gravid med min dreng Victor- jeg kunne slet ikke forstå det, og dansede rundt... Og tjekkede testen 117 gange ����

Årh tusind tak ! Jeg tjekker den 2000 gange på 30 min.. Jeg tør bare ikke glæde mig Hvis jeg troede på den 100% havde jeg løbet ud på gaden og råbe på fulde kræft "JEG ER GRAVID" !!!!!!

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Årh tusind tak ! Jeg tjekker den 2000 gange på 30 min.. Jeg tør bare ikke glæde mig Hvis jeg troede på den 100% havde jeg løbet ud på gaden og råbe på fulde kræft "JEG ER GRAVID" !!!!!!

Jeg tror nu godt du kan regne med den. Men så synes jeg du skal tage en test om et par dage- så er der nok ikke noget, at være i tvivl om. Og så ud på gaden og råbe ��

jeg har forresten sendt dig en besked :-) 

Anmeld

24. september 2014

Krydserfingre

Tullemulle skriver:

Jeg tør også godt sige tillykke !!!!!! 

Anmeld

26. september 2014

Anonym trådstarter

JAAAAAA 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.