Kan jeg være gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Jeg skal teste om 4 dage

Du må endelig komme med en opdatering- hvis du vil :-) 

Hvordan har du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Du må endelig komme med en opdatering- hvis du vil :-) 

Hvordan har du det?

Jeg giver med glæde en Update selv om jeg tester negativ eller positiv  Jeg har faktisk opdaget et nyt symptom jeg aldrig har haft før, min venstre brystvort er mega øm..jeg tænker at det må være et godt tegn på graviditet.  Så lidt "håb" er der kommet i mig igen 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Jeg giver med glæde en Update selv om jeg tester negativ eller positiv  Jeg har faktisk opdaget et nyt symptom jeg aldrig har haft før, min venstre brystvort er mega øm..jeg tænker at det må være et godt tegn på graviditet.  Så lidt "håb" er der kommet i mig igen 

Årh, dét lyder spændende, og håber på, at det er et godt tegn

Jeg er simpelthen lige ved at sprænge af spænding og nervøsitet. Min mand bliver 27 år i morgen - prøver at tage en test i morgen tidlig - og håber på positivt. Kunne være fantastisk, at kunne give ham sådan en fødselsdagsgave

Anmeld

23. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Årh, dét lyder spændende, og håber på, at det er et godt tegn

Jeg er simpelthen lige ved at sprænge af spænding og nervøsitet. Min mand bliver 27 år i morgen - prøver at tage en test i morgen tidlig - og håber på positivt. Kunne være fantastisk, at kunne give ham sådan en fødselsdagsgave

Årh det kunne være den bedste fødselsdagsgave! Nøj hvor jeg håber den er er positiv ! Jeg krydser alt hvad jeg kan Og tillykke med din mand i morgen Du må meget gerne give en Update i morgen, hvis det lyster .. Venter spændt 

Anmeld

23. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Årh det kunne være den bedste fødselsdagsgave! Nøj hvor jeg håber den er er positiv ! Jeg krydser alt hvad jeg kan Og tillykke med din mand i morgen Du må meget gerne give en Update i morgen, hvis det lyster .. Venter spændt 

Tusind tak :-) 

Jeg skal nok skrive en opdatering...

Og når/hvis jeg får en positiv test, springer jeg nok også ud i, hvem jeg egentlig er, og ikke bare en anonym ;-) 

Anmeld

23. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Tusind tak :-) 

Jeg skal nok skrive en opdatering...

Og når/hvis jeg får en positiv test, springer jeg nok også ud i, hvem jeg egentlig er, og ikke bare en anonym ;-) 

Det vil jeg glæde mig til! Det er også skønt at man kan være anonym engang imellem 

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Det vil jeg glæde mig til! Det er også skønt at man kan være anonym engang imellem 

Øv. Den siger negativ. Men hvis jeg er gravid, er jeg også kun 3+3. Men det kunne lige have været fantastisk, hvis den var positiv i dag :-) 

Nå, men har stadig symptomer. Plus jeg vågnede med mælk der rendte fra mine bryster. Årh, jeg håber det er et godt tegn, og ikke bare fordi, jeg før har ammet. 

Anmeld

24. september 2014

Tullemulle

Anonym skriver:

Øv. Den siger negativ. Men hvis jeg er gravid, er jeg også kun 3+3. Men det kunne lige have været fantastisk, hvis den var positiv i dag :-) 

Nå, men har stadig symptomer. Plus jeg vågnede med mælk der rendte fra mine bryster. Årh, jeg håber det er et godt tegn, og ikke bare fordi, jeg før har ammet. 

Øv det er jeg virkelig ked af at høre ja det er da et godt tegn..uhh hvor spændene  Jeg har lige taget en 3+4 hvis jeg er gravid 

Anmeld

24. september 2014

Tullemulle

Tullemulle skriver:

Øv det er jeg virkelig ked af at høre ja det er da et godt tegn..uhh hvor spændene  Jeg har lige taget en 3+4 hvis jeg er gravid 

Synes bare at jeg kan se en streg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2014

Anonym trådstarter

Tullemulle skriver:

Synes bare at jeg kan se en streg

Hvis det er meningen der skal være et plus, så kan jeg altså ane et plus :-) 

krydser!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.