Der kommer lige et fælles svar.
Jeg vil mægtig gerne se hvad mine børn laver, men det er ikke sådan. Der er ikke kaffe og kage og hygge. Det er kun afhentning. Og som skrevet synes jeg det er lidt mærkeligt at man ikke må aflevere uden for institutionen, men gerne afhente.
Der er nogen der har misset at jeg har 2 børn i børnehaven og derfor er det ik bare lige at spørge andre forældre om hjælp, desuden kommer problemet med autostole ind i billedet. Desuden var spørgsmålet ikke hvad jeg skulle gøre, men om det var helt tosset af mig at mene at det er lidt fjollet at institutionen fralægger sig al ansvar for at få børnene hjem igen, om det så betyder at de ikke kan komme med
En skriver at jeg bare skal bide i det sure æble. Det er bare rigtig surt at stå med en låst iskiasnerve eller bækken 1 time fra hjemmet og skulle med bus osv med 2 børn. Jeg har valgt en institution tæt på og har på intet tidspunkt sagt ja til at skulle hente over en time væk og det er der en grund til!
Jeg under mine piger at få den her uge, med afslutning, sammen med deres venner og havde jeg ikke haft de skavanker jeg har, så havde det intet problem været, omend jeg stadig ville sætte spørgsmålstegn ved det.
Jeg gider ik være den sure mor der er på tværs ved det mindste i børnehaven, og det er jeg heller ikke, men den her ide må jeg sige, at jeg ik er vild med.
Anmeld