dejlig nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Smart med mandens! Måske skal jeg smide hele min mands skuffe ud og så give ham 2 kg sorte strømper i julegave - praktisk også at få løst gaveproblemet 

Jeg hader også strømper og bruger dem sjældent. Og der er også altid hul i den ene af dem der passer sammen 

Nu ved jeg ikke om du har gemt Elnas babystrømper og om du har fundet alt babytøj frem, men kan da afsløre at problemet går igen i babytøjet hos os, som derfor er mindre hyggeligt at sortere 

her fik han dem sidste år i pakkekalender  nogle af dagene med lidt guff også... 

jo har fundet frem og gjort klar... og har måtte købe en del nye strømper da havdelen manglede en  enten hvorfor har jeg gemt halve par... eller hvor dælen er den anden halvdel blevet af under nedpakning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

her fik han dem sidste år i pakkekalender  nogle af dagene med lidt guff også... 

jo har fundet frem og gjort klar... og har måtte købe en del nye strømper da havdelen manglede en  enten hvorfor har jeg gemt halve par... eller hvor dælen er den anden halvdel blevet af under nedpakning 

God idé med pakkekalender. Fik han hver dag? Og hvornår holdt det op med at være overraskende at finde sorte strømper?! 

Det er et virkelig godt spørgsmål med de babystrømper! Spørger mig selv om det samme  Strømpenisser? 

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

God idé med pakkekalender. Fik han hver dag? Og hvornår holdt det op med at være overraskende at finde sorte strømper?! 

Det er et virkelig godt spørgsmål med de babystrømper! Spørger mig selv om det samme  Strømpenisser? 

han fik 1-3 par hver dag  han blev lidt træt af strømper tror jeg  men da han også vasker og lægger tøj på plads kunne han godt se det praktiske  og så fik han jo lidt ekstre i nogle af pakkerne 

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

han fik 1-3 par hver dag  han blev lidt træt af strømper tror jeg  men da han også vasker og lægger tøj på plads kunne han godt se det praktiske  og så fik han jo lidt ekstre i nogle af pakkerne 

Det er en virkelig god idé! Må lige huske noget ekstra i nogle af dem 

Her er det dog kun mig der vasker, da han har betroet mig at han engang ødelagde en hel maskine af sin ekskærestes tøj.

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Det er en virkelig god idé! Må lige huske noget ekstra i nogle af dem 

Her er det dog kun mig der vasker, da han har betroet mig at han engang ødelagde en hel maskine af sin ekskærestes tøj.

nej så ville min mand heller ikke få lov at vaske... min havde dog en ide om at det der med at farve adskilde inden vask var overvuderet... så da jeg lærte ham at kende var alle hans hvide tshirts lyssegrå og at alt kan tørretumbles 

så jeg sørger for vaskene er klar til ham inden... han kan virkelig ik se det og jeg magter ikke at alt mit hvid tøj ikker hvidt! 

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

nej så ville min mand heller ikke få lov at vaske... min havde dog en ide om at det der med at farve adskilde inden vask var overvuderet... så da jeg lærte ham at kende var alle hans hvide tshirts lyssegrå og at alt kan tørretumbles 

så jeg sørger for vaskene er klar til ham inden... han kan virkelig ik se det og jeg magter ikke at alt mit hvid tøj ikker hvidt! 

Eeeejj det lyder helt som min! HVORFOR tror de at alt kan tumbles??   Bliver alvorligt bekymret for babys uldtøj - så fortsætter bare med selv at ordne vasketøj 

Hvor sjovt med de tshirts - så længe det ikke er ens egne  

God ide at klargøre det til ham. Ved ikke hvorfor det med farveadskillelse er et mysterium for nogle mænd 

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Eeeejj det lyder helt som min! HVORFOR tror de at alt kan tumbles??   Bliver alvorligt bekymret for babys uldtøj - så fortsætter bare med selv at ordne vasketøj 

Hvor sjovt med de tshirts - så længe det ikke er ens egne  

God ide at klargøre det til ham. Ved ikke hvorfor det med farveadskillelse er et mysterium for nogle mænd 

fatter det heller ik.... vi har 4 kurve...

en til alt der er helt hvidt

en til alt sort og mørkeblåt

en til farvet 

en til arbejds tøj, strømper, underbukser og håndklæder (koge tøj)

kan ik se det er så svært 

puhhh her har lillesøster ikke uld tæj endnu... elna kunne slet ikke bruge det hun blev for varm... men hun er også et varmt barn... (hun ligner mig) så jeg venter og ser om hvordan lillesøster er varme mæssigt før hun får uld... 

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

fatter det heller ik.... vi har 4 kurve...

en til alt der er helt hvidt

en til alt sort og mørkeblåt

en til farvet 

en til arbejds tøj, strømper, underbukser og håndklæder (koge tøj)

kan ik se det er så svært 

puhhh her har lillesøster ikke uld tæj endnu... elna kunne slet ikke bruge det hun blev for varm... men hun er også et varmt barn... (hun ligner mig) så jeg venter og ser om hvordan lillesøster er varme mæssigt før hun får uld... 

Haha tager han så lige en håndfuld fra hver farvekurv hvis du ikke gør det klar?  

Super idé at farveinddele vasketøjet. Her er vi desværre kun kommet til at forsøge at lære drengene ikke at smide deres tøj midt på gulvet i stuen/entréen/badeværelse og da slet ikke en strømpe i ét rum og den anden i et andet rum  

Du har nok ret i at uld måske ikke bliver nødvendigt. Vores ene søn er også altid vildt varm. Men vi har et stort rum der ikke kan varmes op, hvilket køler hele huset ret meget om vinteren, så tør ikke risikere at stå uden når hun er lille og ny.

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Haha tager han så lige en håndfuld fra hver farvekurv hvis du ikke gør det klar?  

Super idé at farveinddele vasketøjet. Her er vi desværre kun kommet til at forsøge at lære drengene ikke at smide deres tøj midt på gulvet i stuen/entréen/badeværelse og da slet ikke en strømpe i ét rum og den anden i et andet rum  

Du har nok ret i at uld måske ikke bliver nødvendigt. Vores ene søn er også altid vildt varm. Men vi har et stort rum der ikke kan varmes op, hvilket køler hele huset ret meget om vinteren, så tør ikke risikere at stå uden når hun er lille og ny.

Vi prøver at lære Elna at hun skal ligge det på gulvet foran værktøjs kurvene det er sådan nogle

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/10255897/

Fylder ikke meget 

Og nej har jeg ikke gjort noget klart så vasker han slet ikke

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

Vi prøver at lære Elna at hun skal ligge det på gulvet foran værktøjs kurvene det er sådan nogle

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/10255897/

Fylder ikke meget 

Og nej har jeg ikke gjort noget klart så vasker han slet ikke

De er jo billige og smarte. Godt vi bor ved siden af IKEA, må lige vralte ned og se på dem i morgen.

Ih altså de mænd og deres vasketøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.