dejlig nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
22 svar
18 synes godt om
18. september 2014

Kay

efter en laaang periode med konstante plukveer, og smerter og mens smerter om aftene og natten og i følge lægen en truende for tidlig fødsel... har jeg i nat ikke haft mens smerter... kun plukkeveer... jeg har kunne sove uden at vågne en million gange hver nat... og uden at ligge vågen i flere timer... 

dejligt forfriskende... at vågne og være frisk... og ikke føle man har brug for en lur allerede 30 min. efter man er stået op 

jo jo jeg er da vågnet et par gange... og jo mit bækken gør ondt... og plukveerne værker... men de der kraftige mens smarter jeg har haft de sidste dage... har bare været så drænende især når jeg ikke får sovet 

føler mig nermest helt frisk i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Sujan

Kay skriver:

efter en laaang periode med konstante plukveer, og smerter og mens smerter om aftene og natten og i følge lægen en truende for tidlig fødsel... har jeg i nat ikke haft mens smerter... kun plukkeveer... jeg har kunne sove uden at vågne en million gange hver nat... og uden at ligge vågen i flere timer... 

dejligt forfriskende... at vågne og være frisk... og ikke føle man har brug for en lur allerede 30 min. efter man er stået op 

jo jo jeg er da vågnet et par gange... og jo mit bækken gør ondt... og plukveerne værker... men de der kraftige mens smarter jeg har haft de sidste dage... har bare været så drænende især når jeg ikke får sovet 

Dejligt at du har fået ro.. Det betyder så meget... Håber du får en rigtig god dag med lidt ekstra energi:-)

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

Det er da skønt 

En god nats søvn kan virkelig gøre meget!

Anmeld

18. september 2014

Kay

Sujan skriver:

Dejligt at du har fået ro.. Det betyder så meget... Håber du får en rigtig god dag med lidt ekstra energi:-)

føler mig fuld af energi og klar på at danse 

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Det er da skønt 

En god nats søvn kan virkelig gøre meget!

rigtig meget... har et overskud lige nu jeg ikke har haft i flere uger 

så er det godt at jeg har en KÆÆÆÆMPE bunke rent vasketøj jeg ikke har overskuet at ligge sammen... 

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

rigtig meget... har et overskud lige nu jeg ikke har haft i flere uger 

så er det godt at jeg har en KÆÆÆÆMPE bunke rent vasketøj jeg ikke har overskuet at ligge sammen... 

Ja det er da virkelig skønt 

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Ja det er da virkelig skønt 

jeps 

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

jeps 

Nu har vi godt nok allerede to børn, så det kan være vores problem er større, men jeg har en KÆMPE skuffe med strømper der ikke er sat sammen, som jeg rigtigt kan hygge mig med 

Det er jo altid spændende at se hvor mange der så STADIG kun er én af bagefter 

Anmeld

18. september 2014

Kay

Christine skriver:

Nu har vi godt nok allerede to børn, så det kan være vores problem er større, men jeg har en KÆMPE skuffe med strømper der ikke er sat sammen, som jeg rigtigt kan hygge mig med 

Det er jo altid spændende at se hvor mange der så STADIG kun er én af bagefter 

ha ha ha... ja min kære mand har af samme grund fået 100 par ens sorte strømper... hader enlige strømper... og så behøver de ikke blive lagt sammen  

jeg bruger sjældent strømper... men ja elnas... dem kan man jo ik undgå er mad barbapapa, katte, kager, striber osv.  så de skal pares  

Anmeld

18. september 2014

Christine

Kay skriver:

ha ha ha... ja min kære mand har af samme grund fået 100 par ens sorte strømper... hader enlige strømper... og så behøver de ikke blive lagt sammen  

jeg bruger sjældent strømper... men ja elnas... dem kan man jo ik undgå er mad barbapapa, katte, kager, striber osv.  så de skal pares  

Smart med mandens! Måske skal jeg smide hele min mands skuffe ud og så give ham 2 kg sorte strømper i julegave - praktisk også at få løst gaveproblemet 

Jeg hader også strømper og bruger dem sjældent. Og der er også altid hul i den ene af dem der passer sammen 

Nu ved jeg ikke om du har gemt Elnas babystrømper og om du har fundet alt babytøj frem, men kan da afsløre at problemet går igen i babytøjet hos os, som derfor er mindre hyggeligt at sortere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.