Walmed positiv efter ca. 30 min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Miss81

Jeg er 3+4 i dag. Min cyklus er meget kort - 22 dage. Så er gået et par dage over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Miss81

Miss81 skriver:

Jeg er 3+4 i dag. Min cyklus er meget kort - 22 dage. Så er gået et par dage over.

Hmm tog lige en rfsu test - bragende negativ. Er lidt forvirret nu. Må vist væbne mig med tålmodighed og se hvad der sker. Og så teste om et par dage. 

Tak for alle svarene :-)

Anmeld

18. september 2014

LouiseEm

Den er ugyldig når den har ligget så længe. Så det kan du ikke bruge til noget som helst - streg eller ej.

Vent et par dage og test igen. 

Anmeld

18. september 2014

Kærlighediminmave

Fik også en streg efter 15 min med valmed test sidste cyklus og jeg er ikke gravid 

Anmeld

18. september 2014

MariaKyedDK

Miss81 skriver:

Åh ja har hørt det om Walmed. De virkede nu upåklageligt med nummer et. Tog lige en test mere fra billig teste (ja, nu løber set snart løbsk) - og der kom en svag streg efter ca 10 min. Lidt svært at se på billedet..

ja men vil så også sige at hvis man er gravid, så er man ikke i tvivl med walmed, fordi så kommer stregen med det samme, det gorde de i hvert fald begge gange jeg har testet positiv med min søn på 7 år ( snart 8) og min datter på 1 år  

Anmeld

25. september 2014

Miss81

En lille Update: mens kom bragende med næsten en uges forsinkelse. Bragte virkelig slemme menssmerter med sig... Øv og dobbelt øv! 

Så er færdig med walmed for good. 4 (!!!) test med streg (dog efter tid - sidste 2 test dog kun minutter efter tid). 

Øv sltså.. . På'n igen. 

Anmeld

25. september 2014

Rockertand

Miss81 skriver:

Øv med mens, men er nødt til lige at sige, at du altid er 2+0 ved ægløsning, der i dit tilfælde blot falder tidligere i cyklus end dem med 28 dage, så når du forventer mens, er du også 4+0 som alle andre, så du er altså ikke gået over, når du rammer 3+4 håber du kan bruge det i næste cyklus

Anmeld

25. september 2014

LinLin

Miss81 skriver:

En lille Update: mens kom bragende med næsten en uges forsinkelse. Bragte virkelig slemme menssmerter med sig... Øv og dobbelt øv! 

Så er færdig med walmed for good. 4 (!!!) test med streg (dog efter tid - sidste 2 test dog kun minutter efter tid). 

Øv sltså.. . På'n igen. 

Valmed kan jo ikke gøre for du tjekker efter tid 

For den er der næste måned!

Anmeld

26. september 2014

Miss81

Rockertand skriver:

Øv med mens, men er nødt til lige at sige, at du altid er 2+0 ved ægløsning, der i dit tilfælde blot falder tidligere i cyklus end dem med 28 dage, så når du forventer mens, er du også 4+0 som alle andre, så du er altså ikke gået over, når du rammer 3+4 håber du kan bruge det i næste cyklus

Hmm er ik helt sikker på at jeg forstår. Min cyklus er på ca 22 dage - vil det sige at hvis mens kommer på dag 22 er jeg 4+0 (også selv det reelt kun er 3+1)? 

Anmeld

26. september 2014

Miss81

LinLin skriver:

Valmed kan jo ikke gøre for du tjekker efter tid 

For den er der næste måned!

Du har helt ret. Blev også bare så skuffet ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.