Walmed positiv efter ca. 30 min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.610 visninger
22 svar
9 synes godt om
18. september 2014

Miss81

Ja, ved godt at man ikke skal kigge på testen efter der er gået de famøse 5 min. Meen kunne ikke dy mig. 

Der er er da en streg - ikke? Tog også test fra billig teste men der kom ingen streg - heller ikke efter 30 min. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

Miss81

Ja, ved godt at man ikke skal kigge på testen efter der er gået de famøse 5 min. Meen kunne ikke dy mig. 

Der er er da en streg - ikke? Tog også test fra billig teste men der kom ingen streg - heller ikke efter 30 min. 

Hov det var kun det negative FOTO der kom med. Her er det "normale" FOTO. 

Anmeld

18. september 2014

fo82

Miss81 skriver:

Jeg kan ikke se noget, men skulle der være en streg vil testen jo alligevel være ugyldig/negativ når den først er der efter 30 min - det er gyldighedstid gange 6

Anmeld

18. september 2014

Miss81

fo82 skriver:

Jeg kan ikke se noget, men skulle der være en streg vil testen jo alligevel være ugyldig/negativ når den først er der efter 30 min - det er gyldighedstid gange 6

Ja, jeg ved det. Men har bare aldrig prøvet at der er kommet en streg efter tid. De plejer at være bragende negative - efter 5 min, 30 min - og dagen efter ��. 

Nå, må vist bare vente og se. Er bare nysgerrig og håber sådan at blive gravid med endnu en dejlig baby. 

Anmeld

18. september 2014

Elgaard73

Åh, de åndsvage teste fra Valmed... De laver rigtig tit falske streger efter tid. Har selv oplevet det er par gange.

Prøv med en anden test om et par dage .

Anmeld

18. september 2014

MariaKyedDK

Elgaard73 skriver:

Åh, de åndsvage teste fra Valmed... De laver rigtig tit falske streger efter tid. Har selv oplevet det er par gange.

Prøv med en anden test om et par dage .

ja jeg har godt nok også fået rigtig mange positive strejer på de teste, helt uden at være gravid 

Anmeld

18. september 2014

Miss81

MariaKyedDK skriver:

ja jeg har godt nok også fået rigtig mange positive strejer på de teste, helt uden at være gravid 

Åh ja har hørt det om Walmed. De virkede nu upåklageligt med nummer et. Tog lige en test mere fra billig teste (ja, nu løber set snart løbsk) - og der kom en svag streg efter ca 10 min. Lidt svært at se på billedet..

Anmeld

18. september 2014

anonym10101

Miss81 skriver:

Jeg kan god se noget men jeg har taget en test som blev positiv efter tid og der var jeg ikke gravid, derfor smider jeg dem ud efter tid

Held og lykke alligevel

Anmeld

18. september 2014

LinLin

Synes altid valmed får skyld for falske streger... Jeg har ALDRIG oplevet de har vist forkert - heller ikke efter tid

Anmeld

18. september 2014

Mother-love

Jeg kan godt se noget på testene.

og som en anden skriver så har jeg heller aldrig oplevet at valmed at blevet positiv efter tid hvis jeg ikke var gravid. 

Hvor langt er du henne?

jeg ville teste igen om et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.