Victoria Milan !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

Chellie

I sådan et tilfælde kan man godt tillade sig at kræve, at han logger ind mens du kigger på, og viser dig, hvad han har liggende i hhv ind- og udbakke. Du behøver ikke gå bag om ryggen på ham for at tjekke, lige som han har gjort ved dig, men bare sige, at en profil på sådan en side er i dén grad et tillidsbrud, og du vil gerne bede ham om at bevise, at han ikke har gang i noget lummert, ved at lade dig nærlæse alle beskeder i ind- og udbakke, uden han får mulighed for at slette noget først.

Nægter han... Så har han jo sådan set givet dig alt det svar, du behøver. Husk - tillid er ikke noget, man har krav på. Det er noget, man skal gøre sig fortjent til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2014

SandraXOXO

Havde han en god forklaring? Jeg har selv oplevet noget lign førhen. Det var ikke så fedt. Håber du er okay. 

Anmeld

18. september 2014

MorDk

Knus 

Anmeld

18. september 2014

Mom2

Åh den side, jeg krummer tær hver gang jeg hører reklame for dem på Nova.. Synes det er SÅ frastødende et foretagende!

Jeg havde smidt ham ud, har en gang levet alt for længe i et forhold, hvor jeg til sidst ikke stolede på hvad han sagde og det drev mig til vanvid og jeg var slet ikke mig selv.. Man kan ikke leve i et forhold, hvor man nære mistro til sin partner, man skal kunne stole 100% på ham.

Sender dig en stor krammer og håber du finder ud af, hvad der foregår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.