Victoria Milan !! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2014

Nystart

Åhhh man får sådan lyst til at oprette en profil, bare for at tag ham i at skrive til en og få sort på hvidt at han er en......ja...

ØV hvor jeg føler med dig... 

Når man opretter sig sådan et sted, er det for mig et klart budskab om at du skal finde dig noget bedre.... og vise ham at du er dælme for go til ham...for det er du....

den dag jeg flyttede ind med en i sin tid, opdagede jeg at han var meget aktiv på scor... hvor skulle jeg ha bedt flytte mændende om at tag mit lort med igen....det fortryder jeg stadig...

Lad ham ikke ødelægge hverken flere af dine dage, eller ting i dig ved at blive ved ham.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Loan

Hvis du har hans mail åben og har et brugernavn så ville jeg personligt gå ind på den side og bestille en ny adgangskode og så gå direkte ind på profilen og se hvad der sker derinde, så har du helt på det rene hvad der sker og han kan intet benægte. En ting er jo du ved der er sket noget men han kan jo påstå det bare er for spændingen og der ikke er sket noget andet.

Og så synes jeg at du skulle smide det fjols ud, læste godt den tidligere tråd med sommerhuset og allerede der sad jeg og krummede tæer over manden.

Anmeld

17. september 2014

Michelle88

Tror jeg havde bedt ham om at komme direkte hjem fra arbejde,  fordi der er noget i skal snakke om.. Så må hans ven vente..

Anmeld

17. september 2014

Soffy27

Åh det gør helt ondt i min mave på dine vegne.. 

Sikke en Vatpik!!! 

Kæmpe kram til dig 

Anmeld

17. september 2014

Linkae

Stakkels stakkels dig føler med dig! Først lort site, lorte mand øv

Hvis det var mig sørgede jeg for at komme ind og se hvad der foregår nu du har hans brugernavn og mail. Ellers oprette eb fake profil og se hvor langt han går om han direkte aftaler et møde med dig i såfald mød ham og smid ham a h til på stedet...

kram til dig 

Anmeld

17. september 2014

Mor til F

Du bliver nødt til, at konfrontere ham med det du har set! Kræv en forklaring. Hvis det var sket for mig,  var jeg blevet rasende og var smuttet. Det er bare så klam en side Puha. 

Stakkels dig 

Anmeld

17. september 2014

Bshizzle

Jeg vil overhovedet ikke gå ind og dømme ham uden et bedre grundlag... 

Sorry!! Men har du bevis for at HAN har skrevet med nogle om noget frækt eller lignede ?

MANGE er desværre meget nysgerrig for at se på den side, og kræver man har et login. 

Jeg ville ikke spilde min tid på at følge efter ham, men hellere skrive til ham om han ik godt vil komme hjem da i har noget at snakke om. 

Træk vejret dybt og tæl til 10.. Op med humøret 

Anmeld

17. september 2014

Frk_Louise

Mirjam123 skriver:

Jeg skulle logge på min mail her på iPaden, men den kommer til at logge ind på min kærestes profil. 

Og her opdager jeg så at der er en masse mail fra Victoria Milan...!!!

hvor man kan se hva han hedder der inde og at han har fået post og sådan..

det ser ud til det er en måneds tid siden at den er oprettet hans profil.

vi har været kærester 1 år.

hva pokker skal jeg gøre? 

Jeg ville konfrontere ham med det, så må vennen altså vente. Jeres forhold er forhåbentlig vigtigere.. 

Og hvis han siger, at der intet er i de beskeder, der er sendt derinde, ville jeg bede om at se dem. Bare for at få ro i sindet. Og så tale med ham om hvorfor han overhovedet har sådan en profil og bede ham om at få den slettet med det samme.. 

Synes ikke, at det er okay at leve i et forhold, hvor den anden lusker rundt bag ryggen på en. Det skal man ikke finde sig i..  til dig og håber, at de beskeder derinde er "uskyldige"...

Anmeld

17. september 2014

pussekat

hejsa

det være ikke her det have går da så have han får en flyttekasse da med alt det lort han her lave før da du kan jo ikke tro hvad han side og ven han skal ned til en stor  til dig 

Anmeld

17. september 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Inden jeg ville afgøre frenmtiden for det videre forhold, ville tjekke profilen ud, se hvad der reelt har foregået...

Som en anden skrev, så er mange nysgerrige, og det kan jeg i og for sig ikne se noget galt i, der hvor det kan gå galt er hvis man gør mere end blot kigge/tjekke diverse sider ud.

Så vent lidt med at smide ham ud. Få noget fakta på bordet først!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.