jeg kan slet ikke forstå din kæreste undskyld mig, men at snyde dig til et forhold der slet ikke er som du tror. Ja undskyld men jeg ville sgu føle mig gjort til grin... Så går man og hilser pænt til en der har gjort sådan.. Undskyld mig men din kæreste har virkelig handlet dårligt.. Nu har jeg godt nok et farvet syn grundet jeg har oplevet utroskab, men hvis min kæreste havde hold sådan noget hemmeligt ville jeg tro at han skjulte noget... Sorry men det virker helt skævt og han søster må godt vide det og hans mor men den han burde være 100% ærlig overfor hun må ikke vide det.. Ej undskyld men I burde virkelig have en snak om at den slags bare ikke er ok for hvor har han behandlet dig skidt..
Måske skal I have en snak om om han måske ubevidst har givet hende forhåbninger og undskyld men uanset hvad så skal han sgu da sige fra.. det er da ikke dit job... Sorry men hvorfor har han ikke stoppet det for længst??? Helt ærligt det lugter lidt rådent..
Jeg siger ikke han er utro men noget er galt for han har ikke stoppet hende og er blevet ved med at komme hos hende efter det og du blev holdt udenfor hvad der skete.. Du blev frataget dig dit valg..
I har seriøst noget der skal fixet sådu kan stole på hans ærlighed igen og han skal vide at den slags ikke bare er dumt men uacceptabelt for han er gået over strejen
Anmeld