Hey piger.
Jeg har brug for lige at høre jer om noget. Det er ca 2 mdr siden det er sket, min nabo som er ret gammel hun er ca 50.
Skrev tit til min kæreste om han ikke vil køre hende det ene sted efter det andet. Og hente det ene og det andet til hende, hun har ikke bil. Men jeg havde meldt ud fra starten at jeg ikke ville hjælpe med noget fordi jeg er gravid og har en masse at se til. Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe men har meget at se til da det er nr 2 barn vi venter sammen.
min kæreste sagde til mig at han synes det var ved at være lidt belastende at hun skrev hverdag til ham, og det kan jeg godt forstå lidt.
men da jeg opdager at min nabo har sendt billeder til min kæreste mens hun ligger i sin seng blev jeg sur, hvorfor skal hun gøre sådan noget. kan hun ikke lade os være i fred bare fordi vi har det godt. Jeg så kun billede fordi min søn var gået ind i det på hans mobil.
Spurte hvorfor han ikke havde sagt det, han ville ikke gøre mig ked af det, fordi jeg var så gode venner med hende, og der ikke var noget i det, men hun skrev hun blev helt blød i kroppen og sådan noget til ham,
føj hun er klam.
Havde bare lige brug for at komme ud med det, har bedt hende om at lade os være i fred nu ..
Anmeld