Hader min nabo !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.135 visninger
13 svar
15 synes godt om
17. september 2014

Anonym trådstarter

Hey piger. 

Jeg har brug for lige at høre jer om noget. Det er ca 2 mdr siden det er sket, min nabo som er ret gammel hun er ca 50.

Skrev tit til min kæreste om han ikke vil køre hende det ene sted efter det andet. Og hente det ene og det andet til hende, hun har ikke bil. Men jeg havde meldt ud fra starten at jeg ikke ville hjælpe med noget fordi jeg er gravid og har en masse at se til. Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe men har meget at se til da det er nr 2 barn vi venter sammen. 

min kæreste sagde til mig at han synes det var ved at være lidt belastende at hun skrev hverdag til ham, og det kan jeg godt forstå lidt.

men da jeg opdager at min nabo har sendt billeder til min kæreste mens hun ligger i sin seng blev jeg sur, hvorfor skal hun gøre sådan noget. kan hun ikke lade os være i fred bare fordi vi har det godt. Jeg så kun billede fordi min søn var gået ind i det på hans mobil. 

Spurte hvorfor han ikke havde sagt det, han ville ikke gøre mig ked af det, fordi jeg var så gode venner med hende, og der ikke var noget i det, men hun skrev hun blev helt blød i kroppen og sådan noget til ham,

føj hun er klam. 

Havde bare lige brug for at komme ud med det, har bedt hende om at lade os være i fred nu .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fuck hvor wierd!!  Havde nok også lige bedt hende om at klappe hesten og opføre sig normalt! Fotstår så ikke at din kæreste ikke har sagt mega rungende FRA overfor hende så snart hun kom med tilnærmelser på den måde. 

Anmeld

17. september 2014

Trekløver(:

Ville godt nok blive sur, hvis min kæreste ikke fortalte mig sådan noget! Han skal da aldrig hjælpe hende med nogen igen overhovedet, hun overskrider alle grænser! 

Anmeld

17. september 2014

SandraXOXO

Omg. Havde cuttet alt kontakt til hende og ikke hjulpet med en skid mere. Ville ikke engang hilse! Hvad er hun for et umoralsk stykke lort? Damn. Hvad siger din kæreste? Jeg synes i begge skal droppe alt kontakt til hende for den svinestreg med at sende billeder og blive blød i knæene smser er ikke ok! Fair nok man har et crush på en der er optaget, men så holder man sig sgu i skindet, især hvis man skulle forestille sig at være venner. 

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Fuck hvor wierd!!  Havde nok også lige bedt hende om at klappe hesten og opføre sig normalt! Fotstår så ikke at din kæreste ikke har sagt mega rungende FRA overfor hende så snart hun kom med tilnærmelser på den måde. 

Han sagde til mig, at han ikke sagde det til mig fordi han ikke ville have at mig og hendes forhold skulle gå i stykker. Og at der ikke var noget i det fra hans side, han havde fortalt sin mor og søster det, og var måske lidt flov over hun havde skrevet det til ham. Men har sagt til ham han kan sige alt til mig og vi snakker ikke med hende mere 

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ville godt nok blive sur, hvis min kæreste ikke fortalte mig sådan noget! Han skal da aldrig hjælpe hende med nogen igen overhovedet, hun overskrider alle grænser! 

Nej det skal han ikke. Og det er han også glad for han ikke skal mere, og ja det gik ud over alle mine grænser !!!

Anmeld

17. september 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Han sagde til mig, at han ikke sagde det til mig fordi han ikke ville have at mig og hendes forhold skulle gå i stykker. Og at der ikke var noget i det fra hans side, han havde fortalt sin mor og søster det, og var måske lidt flov over hun havde skrevet det til ham. Men har sagt til ham han kan sige alt til mig og vi snakker ikke med hende mere 

Hvor gamle er i selv? Hun lyder lidt som en cougar  

Respektløs af hende!

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Omg. Havde cuttet alt kontakt til hende og ikke hjulpet med en skid mere. Ville ikke engang hilse! Hvad er hun for et umoralsk stykke lort? Damn. Hvad siger din kæreste? Jeg synes i begge skal droppe alt kontakt til hende for den svinestreg med at sende billeder og blive blød i knæene smser er ikke ok! Fair nok man har et crush på en der er optaget, men så holder man sig sgu i skindet, især hvis man skulle forestille sig at være venner. 

Nej alt kontakt til hende er væk nu, ringede hende op og svinde hende til. Hvorfor hun skulle gøre sådan og lade os være.. Hun er sindsyg syg i hovede og er slet ikke normal når hun får så meget medicin 

Anmeld

17. september 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvor gamle er i selv? Hun lyder lidt som en cougar  

Respektløs af hende!

Vi er begge 24 år 

Anmeld

17. september 2014

Fru Frederiksen.

Hun er da en rigtig Føjert, fy for den da. Stakkels din kæreste, der er ikke noget smigerende i det , hun er jo tudse gammel i forhold til ham. 

Godt i har fået sagt fra. 

Om et par år griner i af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.